English

رئیس سازمان فضای سبز کرمانشاه:

کارت همیار سبز برای شهروندان کرمانشاهی صادر می‌شود

فرامرز رحمتی زاده گفت: به دلیل اهمیت موضوع فضای سبز و فرهنگ‌سازی در این راستا کار طراحی و چاپ کارت‌های همیار سبز برای شهروندان کرمانشاهی را در دستور کار قراردادیم.

کارت همیار سبز برای شهروندان کرمانشاهی صادر می‌شود

به گزاش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس سازمان فضای سبز شهرداری کرمانشاه از صدور کارت همیار سبز برای شهروندان کرمانشاه علاقه‌مند به طبیعت خبر داد و ابراز داشت: در همین راستا و لزوم فرهنگ‌سازی درزمینهٔ حفظ و گسترش فضای سبز قصد داریم طرح کارت همیار سبز را از مدارس شروع کنیم.

وی با اشاره به اهمیت فضای سبز به‌عنوان یکی از حیاتی‌ترین نیازهای جامعه امروز، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و متعاقباً تعطیلی مدارس، توزیع کارت همیار سبز برای شهروندان و دوستداران طبیعت فعلاً در محل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه ادامه داد: شهروندان می‌توانند جهت تهیه کارت همیار سبز، هرروزه و در ساعت اداری به محل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری واقع در کارمندان، جنب مسجد قبا، داخل پارک ملت، قسمت روابط عمومی سازمان مراجعه و پس از تکمیل اطلاعات کارت خود را دریافت نمایند.

وی افزود: شهروندان دارای این کارت می‌توانند به‌واسطه این کارت نکات مثبت و منفی، انتقادات و پیشنهادات مربوط به فضای سبز سطح شهر را به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اطلاع دهند و نقش همیار سبز را ایفا نمایند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به فرهنگ غنی کرمانشاهیان و مشارکت خوب مردمی درزمینهٔ حفظ، نگهداری و گسترش فضای سبز این طرح نیز با استقبال و همراهی خوب شهروندان روبرو شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه