English

رئیس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان اعلام کرد:

۹۵ درصد پزشکان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

رئیس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان بیان داشت: در پی شیوع ویروس کرونا 95 درصد پزشکان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

۹۵ درصد پزشکان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباسعلی خادمی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک عید سعید غدیر و روز خبرنگار گفت: در مطالعات میدانی صورت گرفته در اصفهان ۹۵ درصد مطب پزشکان پروتکل‌ های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا اظهار کرد: جامعه پزشکی کشور همچون دوران دفاع مقدس برای حفظ سلامتی مردم ازخودگذشتگی  و ایثارگری کردند.

خادمی گفت: با توجه به تعامل بیمارستان های مختلف از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در استان کمبود نیروی متخصص در کادر درمان بیمارستان ها نداشتیم.

این مقام مسئول در خصوص آمار مبتلایان جامعه پزشکی به ویروس کرونا افزود: در حال حاضر تعداد ۲۰۰ نفر از کادر درمان اصفهان به کرونا مبتلا شدند که از طرف روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام شده است.

خادمی گفت: همچنین ۲۴ نفر از متخصصان بیهوشی و 4چهار نفر از رشته بیهوشی به کرونا مبتلا شده‌اند که خوشبختانه مورد فوتی در این زمینه در اصفهان نداشتیم.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه ویروس کرونا یک ویروس هزار چهره است، بیان کرد:هنوز نمی‌توان در خصوص خسارات کرونا اظهارنظر کرد و میزان خسارات احتمالی آن را تخمین زد.

وی همچنین  در ارتباط با  پرداخت مالیات توسط پزشکان خاطر نشان کرد: طبق اعلام سازمان امور مالیاتی اکثر پزشکان مالیات خود را پرداخت می کنند و در حال حاضر مشکل خاصی برای پرداخت مالیات وجود ندارد.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مطب های پزشکان از اسفند سال گذشته تا خردادماه سال جاری جامعه پزشکی در اصفهان درآمد چندانی نداشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه