English

اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده در کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده در کرمانشاه، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، شهردار و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه، در این مراسم با اشاره به وجود چهار فرهنگسرا در شهر کرمانشاه، گفت: این مجموعه پنجمین فرهنگسرا و اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده شهر کرمانشاه است.

مهدی عبدالمالکی افزود: پیش‌ازاین، محل این فرهنگسرا گرمخانه بود که با پیگیری انجام‌شده درنهایت تبدیل به مکانی فرهنگی شد.

عبدالمالکی تصریح کرد: این فرهنگسرا شامل دو ساختمان است که یکی در پارک فدک واقع در بلوار تاق بستان واقع‌شده و ساختمان دیگر در مقابل آن است.

وی افزود: این فرهنگسرا به‌صورت تخصصی در خصوص ازدواج و خانواده فعالیت کرده و مشاوره‌های تخصصی را قبل، حین و بعد از ازدواج به زوجین ارائه می‌کند.

عبدالمالکی تصریح کرد: در حال حاضر برنامه شش‌ماهه عملیاتی برای این فرهنگسرا درنظر گرفته‌شده که با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه اجرایی می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این فرهنگسرا در برنامه شش‌ماهه آن خبر داد و افزود: طی این مدت قرار است کارگاه‌های "ویژگی‌های انتخاب همسر"، "تفاوت‌های روان‌شناختی زن و مرد"، "روابط خانوادگی در زندگی مشترک"، "فرزند و فرزند آوری"، "روابط جنسی در خانواده"، "ارزش همسران در اسلام" و "مهارت‌های زندگی همسران" برگزار شود.

وی افزود: همچنین در محل این فرهنگسرا نقد کتاب، نمایشگاه، جشن خانواده، آموزش‌های سبک زندگی ایرانی و اسلامی و ... نیز برگزار می‌شود.

عبدالمالکی ابراز امیدواری کرد: راه‌اندازی چنین اماکنی به استحکام هرچه بیشتر بنیاد خانواده و تسهیل ازدواج جوانان منجر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی