English

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۱۲۷ مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر در کرمانشاه فعالیت می‌کنند

عبدالرحمن پرنا گفت: در حال حاضر 127 مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر در کرمانشاه در حال درمان بیش از 17400 معتاد در سطح استان کرمانشاه هستند.

127 مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر در کرمانشاه فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تشریح فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بحث درمان اعتیاد، از فعالیت 127 مرکز درمان سوءمصرف مواد مخدر در سطح استان خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد مرکز درمان اعتیاد در کرمانشاه 116 مرکز خصوصی و یازده مرکز به‌صورت دولتی فعالیت دارند.

وی میزان افراد تحت درمان در مراکز درمان اعتیاد در کرمانشاه را 95 درصد مرد و 5 درصد زن عنوان کرد و افزود: تصریح کرد: در این مراکز در کنار درمان‌های دارویی که اصلی‌ترین آن متادون است، خدمات مشاوره فردی و خانوادگی و درمان‌های شناختی و رفتاری مانند کنترل خشم، وسوسه و استرس توسط روانشناسان ارائه می‌شود.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فعالیت دو مرکز ترک الکل در کرمانشاه که جزء مراکز درمان اعتیاد در کرمانشاه هستند، خبر داد و اعلام داشت: این مراکز چندان مورد استقبال نیستند و پذیرش چندانی ندارند و همچنین دو مرکز ویژه درمان بیماران HIV مثبت هم در استان با ظرفیت‌های 250 و 150 نفر فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه