English

فرماندار جوانرود:

ظرفیت بیمارستان جوانرود برای بستری بیماران کرونا تمام شد

رستگار یوسفی خطر شیوع ویروس کرونا در جوانرود را جدی و بحرانی دانست و گفت: رفع این معضل نیازمند عزم همگانی مردم و مسئولان است.

ظرفیت بیمارستان جوانرود برای بستری بیماران کرونا تمام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرماندار جوانرود بابیان اینکه قدرت شیوع ویروس کرونا در جوانرود به رفتار مردم بستگی دارد، افزود: برداشتن محدودیت‌ها، تردد و ارتباط این شهرستان با استان‌های جنوبی و ورود مسافر و گردشگر از مهم‌ترین راه‌های شیوع ویروس کرونا است.

وی به اقدامات انجام‌گرفته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جوانرود اشاره کرد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت علما و روحانیون، رسانه‌ها، کاهش ساعات کار اصناف و بازاریان، اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد از سوی پلیس راهور، توزیع ماسک رایگان، تعطیلی آیین‌های عزاداری و عروسی، رویدادهای فرهنگی و اجتماعی و ورزشی برنامه‌ریزی‌شده تا اطلاع بعدی همچنان ادامه دارد.

گفتنی است که بنا بر اعلام رئیس شبکه بهداشت و درمان جوانرود تاکنون ۶۳۸ مورد آزمایش از مراجعین شهرستان به‌عمل‌آمده که از این تعداد ۴۸۰ مورد مثبت به کرونا اعلام‌شده است.

گفتنی است که بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود ۲۴ تخت کرونایی دارد که اکنون تمام ظرفیت آن تکمیل و در چند روز اخیر نیز ۷۰ نفر به بیمارستان‌های گلستان و فارابی کرمانشاه اعزام‌شده‌اند و همچنین متأسفانه ۳۹ نفر از کادر بهداشت و درمان شهرستان جوانرود مبتلابه کووید ۱۹ هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه