English

معاون استاندار کرمانشاه:

توسعه گلخانه‌ها یکی از سیاست‌های جدی برای رشد اقتصادی استان است

هدایت حاتمی گفت: توسعه گلخانه‌ها یکی از سیاست‌های جدی برای رشد اقتصادی استان است.

توسعه گلخانه‌ها یکی از سیاست‌های جدی برای رشد اقتصادی استان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در جریان سفر به شهرستان اسلام‌آباد غرب از طرح گلخانه‌ی ۲۵ هکتاری این شهرستان بازدید و در جمع مدیران و مجریان این طرح‌ گفت: توسعه گلخانه‌ها یکی از سیاست‌های جدی برای رشد اقتصادی کرمانشاه است و ما در سال ۹۹ برای توسعه ۱۰۰ هکتار گلخانه در استان کرمانشاه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و همچنین ۱۶ مجتمع گلخانه‌ای در کرمانشاه در دست مطالعه و اجراست که زیرساخت آن‌ها آماده و یا در دست صدور مجوز هستند که امیدوارم با هماهنگی و همدلی که بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع وجود دارد بتوانیم آن را محقق سازیم.

حاتمی افزود: توسعه این گلخانه گامی مهم در تولید محصولات گلخانه‌ای استان است و بر این باوریم که توسعه‌ی گلخانه و طرح‌های کشاورزی درروند کاهش بیکاری این شهرستان تأثیر خواهد داشت.

معاون استاندار کرمانشاه بیان داشت: روند اجرای فاز دوم و نیز طرح توسعه و تکمیل این گلخانه، نسبت به گذشته، بهتر شده و امیدواریم به روند مورد انتظار برسد.

در این بازدید، بیاباخانی مدیرکل دفتر اقتصادی، قبادی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری، حیدری فرماندار اسلام‌آباد، رحیم معاون فرماندار، شکری رئیس خانه‌ی صنعت و معدن استان و جمعی از مسئولین محلی نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی