English

توسعه گلخانه‌ها در کرمانشاه مسیر اقتصادی را هموار می‌کند

جلسه ستاد توسعه گلخانه‌ها در کرمانشاه با رویکرد توسعه این مراکز کشاورزی به‌عنوان نیروی مؤثر در رشد اقتصادی کرمانشاه با حضور معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه موردبررسی و تحلیل قرار گرفت.

توسعه گلخانه‌ها در کرمانشاه مسیر اقتصادی را هموار می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در جلسه ستاد توسعه گلخانه‌های کرمانشاه با پیش‌بینی برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۰۰ هکتار گلخانه در استان کرمانشاه در سال ۹۹، ابراز داشت: با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده در سال ۹۸ با تسهیل در صدور مجوز‌ها و تقریباً در سال اول برنامه ۲۶ هکتار به سطح گلخانه‌ها افزوده شد.

نوربخش حاتمی کاهش زمان صدور مجوز‌ها و تسهیل در دریافت مجوز‌ها در راستای توسعه گلخانه‌های کرمانشاه راهکاری مناسب در مسیر رشد و توسعه گلخانه‌های کرمانشاه عنوان کرد و افزود: در تولیدات گلخانه‌ای به دنبال کیفیت بالا هستیم و خوشبختانه تولید محصول در گلخانه کیفیت بالایی دارند.

توسعه گلخانه‌ها یکی از اولویت‌های کرمانشاه است

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه توسعه گلخانه‌های کرمانشاه را یکی از اولویت‌های کرمانشاه و مسیر تحول در افزایش تولید محصول و ایجاد درآمد اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: پتانسیل توسعه کشت‌های خارج از فصل در استان با توجه به نیاز و تقاضای بازار در اولویت قرار دارد و توسعه آن موردحمایت قرار می‌گیرد و جلسات توسعه گلخانه‌ها را به‌طور جد پیگیری می‌کنیم.

حاتمی با تأکید بر اینکه توسعه گلخانه‌ها در کرمانشاه در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان ساخت: ۱۶ مجتمع گلخانه‌ای در کرمانشاه در دست مطالعه و اجراست که زیرساخت آن‌ها آماده و یا در دست صدور مجوز هستند که ایجاد آن‌ها منشأ تحول در این بخش خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه