English

در آیین تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه؛

عرصه جهاد کشاورزی کرمانشاه در سه سال گذشته نمره قبولی گرفته است

در مراسم ویژه تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با حضور قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس، عملکرد خسرو شهبازی در سمت سابق این سازمان توسط کشاورزان و مسئولین نمره قبولی را دریافت کرد.

عرصه جهاد کشاورزی کرمانشاه در سه سال گذشته نمره قبولی گرفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در مراسم ویژه تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه از خدمات خسرو شهبازی رئیس پیشین سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه تقدیر و نوربخش حاتمی به‌عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

در این مراسم معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از روحیه مطالبه گری و همچنین تخصص رئیس اسبق جهاد کشاورزی کرمانشاه، ابراز داشت: تمامی نقاط استان کرمانشاه مملو از ظرفیت‌های ویژه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و این مهم می‌طلبد که در معنای واقعی کلمه بتوانیم این استان را به قطب کشاورزی غرب کشور تبدیل کنیم.

هدایت حاتمی با تأکید بر اینکه استان کرمانشاه نزدیک 5.5 درصد اراضی زیر کشت کشور با ظرفیت‌های بالای کشاورزی را در اختیار دارد، خاطرنشان ساخت: برای دستیابی به شکوفایی کشاورزی می‌بایست با تلاش برای سرزنده کردن روستاها، بالا بردن ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی، بالا بردن میزان بهره‌وری در مصرف آب، استفاده از الگوهای کشت متناسب با ظرفیت‌های موجود و... مسیر را برای رشد بیش‌ازپیش حوزه کشاورزی کرمانشاه بکار گیریم.

آماده همکاری همه‌جانبه برای توسعه کشاورزی کرمانشاه هستم

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: از همه مسئولین و بهره‌برداران بخش کشاورزی برای همکاری در جهت توسعه بخش کشاورزی استان باکمال میل دعوت می‌کنم و درهای جهاد کشاورزی به روی هر نگاه توسعه محور باز و گشوده است.

نوربخش حاتمی تصریح کرد: با همکاری بهره‌برداران و نخبگان بخش کشاورزی شاهد توسعه بخش کشاورزی استان کرمانشاه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه