English

رئیس‌کل دادگستری کرمانشاه هشدار داد:

صدور مجوز گلخانه‌ها در کرمانشاه دست‌آویز ویلا سازی نشود

پرویز توسلی زاده در شورای اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: مسئولین ذی‌ربط با یکدیگر همکاری داشته باشند تا صدور مجوز احداث گلخانه‌ها ابزاری برای ویلا سازی نشود.

صدور مجوز گلخانه‌ها در کرمانشاه دست‌آویز ویلا سازی نشود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس‌کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به تعداد بالای  تغییر کاربری اراضی در کرمانشاه، تأکید کرد: اراضی کشاورزی کرمانشاه باید روزانه رصد شوند و جهاد کشاورزی کرمانشاه باید به‌صورت روزانه در این زمینه گشت داشته باشد و تمام زمین‌های کشاورزی کرمانشاه را رصد کند.

وی تصریح کرد: آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، فرمانداری و منابع طبیعی باید با یکدیگر کارگروه تشکیل داده و راهکارهای پیشنهادی خود را مطرح کنند تا هم احداث گلخانه و ایجاد اشتغال پیگیری شود و از طرفی صدور مجوز در این زمینه ابزاری برای ویلا سازی نشود.

وی با اشاره به تعداد بالای تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی در کرمانشاه گفت: جهاد کشاورزی کرمانشاه باید تمرکز نظارت خود را بر تغییر کاربری اراضی کشاورزی در سه منطقه الهیاری، درودفرامان و سراب نیلوفر بیشتر کند.

توسلی زاده از تدوین برنامه جامع نظارت در بازرسی کل استان در بحث نظارت بر عملکرد چهار دستگاه آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی خبر داد و افزود: اگر سازمان بازرسی استان در این زمینه به‌خوبی عملکرد می‌کرد شاهد این حجم از تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان نبودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه