English

رئیس‌کل دادگستری کرمانشاه در بازدید از سانحه فدک:

دستگاه قضا بدون اغماض روند مرگ زن کپرنشین را پیگیری می‌کند

پرویز توسلی زاده در حاشیه بازدید از صحنه حوادث شهرک فدک و پرونده مرگ زن کپرنشین کرمانشاه گفت: پزشکی قانونی هیچ‌گونه آثار ضرب‌وجرحی در بدن آسیه پناهی ثبت نکرده اما دستگاه قضا بدون اغماض روند مرگ زن کپرنشین را پیگیری می‌کند.

دستگاه قضا بدون اغماض روند مرگ زن کپرنشین را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس‌کل دادگستری کرمانشاه در خصوص مرگ خانم آسیه پناهی، زن کپرنشینی که در پی تخریب آلونک‌های غیرمجاز شهرک فدک توسط مأموران اجراییات شهرداری کرمانشاه، فوت‌شده است، ابراز داشت: زمینی که متوفی در آن سازه خود را بناکرده بود، زمینی اوقافی است که هرگونه تصرف آن بدون اجازه اداره کل اوقاف استان غیرقانونی است، بااین‌وجود، مسئله بعدی این است که آیا مأمورین عمل‌کننده می‌توانستند بهتر از این عمل کنند که حادثه به اینجا ختم نشود که این مسئله هم توسط دادسرای مرکز استان با جدیت در حال پیگیری است.

توسلی زاده تأکید کرد: در حال حاضر پزشکی قانونی در حال بررسی است که آیا رابطه‌ای بین فعل مأموران شهرداری و مرگ حادث‌شده وجود دارد، یا نه. هرچند که بنا به اعلام نظر پزشکی قانونی هیچ‌گونه آثار ضرب‌وجرحی در بدن این بانو وجود نداشته، اما بااین‌وجود دستگاه قضایی استان بدون اغماض، با جدیت و رعایت قانون و شرع موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وی ابراز تأسف کرد: متأسفانه درباره اصل موضوع مرگ زن کپرنشین، بزرگ‌نمایی‌هایی هم شد و بهتر است که از زبان مسئولین چنین موضوعاتی را در فضای مجازی و رسانه پیگیر باشیم. البته ما هم بدون هیچ تعارفی آنچه قانون و شرع می‌گوید را حتماً اجرایی خواهیم کرد و به اطلاع عموم مردم می‌رسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه