English

ماجرای فوت زن کپرنشین در کرمانشاه زیر نظر دستگاه قضا

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پیگیری ماجرای فوت زن کپرنشین در دادسرا استان خبر داد.

ماجرای فوت زن کپرنشین در کرمانشاه زیر نظر دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مهدی قنادی با اشاره به انتشار خبری در خصوص مرگ زن کپرنشین در رسانه‌های استان کرمانشاه، اظهار کرد: در خبری که روز گذشته (پنجم خرداد) برخی از رسانه‌های استان کرمانشاه آن را انعکاس دادند، عنوان‌شده حادثه هنگامی رخ‌داده که مأموران شهرداری در حال رفع تخلف زمین‌خواری در محدوده یکی از شهرک‌های کرمانشاه بوده‌اند و تخریب کپر این زن مرگش را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: به دنبال بازتاب این خبر حساسیت‌هایی در سطح استان به وجود آمد، لذا دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به آن ورود کرده و به جد در حال پیگیری این پرونده هستیم.

مسئول روابط عمومی دادسرای کرمانشاه اضافه کرد: پیکر این زن اکنون در پزشکی قانونی است و منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی استان در خصوص علت مرگ وی هستیم.

وی تأکید کرد: طی روزهای آینده نظر دقیق پزشکی قانونی در این رابطه اعلام خواهد شد و چنانچه محرز شود فرد یا افرادی در مرگ متوفی مقصر هستند، بدون اغماض با آن‌ها برخورد قانونی خواهیم داشت.

قنادی یادآور شد: از همه رسانه‌های استان هم می‌خواهیم تا زمان اعلام نتیجه قطعی پزشکی قانونی، از انتشار مطالب غیرواقعی پرهیز کنند و این اطمینان را می‌دهیم درصورتی‌که تخلفی محرز شود، با خاطیان برخورد قانونی جدی خواهیم کرد.

اخبار منتشره زن کپرنشین را تکذیب می‌کنیم

شهبازی مدیرکل اجرائیات کرمانشاه اظهار داشت: رسانه‌ها تا روشن شدن کلیه زوایای این اتفاق و اعلام نتایج بررسی‌های به‌عمل‌آمده به‌صورت شفاف در تمامی ابعاد از هرگونه اظهارنظر و گمانه‌زنی بی‌پایه و اساس از ناحیه و منتسب به بنده به‌عنوان مدیر اجرائیات خودداری نمایند.

 وی افزود: کلیه اخبار منتشرشده در خصوص مرگ این خانم از ناحیه این‌جانب را قویاً تکذیب می‌نمایم.

شهبازی ادامه داد: این اطمینان خاطر را به همه شهروندان عزیز و بزرگوار کرمانشاهی می‌دهیم که به‌محض مشخص شدن علت مرگ این مرحومه بر اساس بررسی‌های به‌عمل‌آمده توسط دستگاه‌های ذی‌ربط، به‌منظور تنویر اذهان عمومی اطلاع‌رسانی انجام خواهد گرفت.

مدیرکل اجراییات شهرداری کرمانشاه در پایان افزود: مسببین احتمالی این اتفاق در صورت محرز شدن هرگونه قصور به مراجع قضایی معرفی خواهند شد تا برابر مقررات و قانون با آنان برخورد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه