English

مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه:

امتحانات نهایی کلاس دوازدهمی‌ها از ۱۷ خرداد تا ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود

مجید یزدان‌پناه گفت: تا این لحظه قرار است سنجش دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم، هفتم و هشتم و دهم و یازدهم بر مبنای تشخیص معلم باشد و درنتیجه امتحانات پایان سال برای این دوره‌ها برگزار نخواهند شد.

امتحانات نهایی کلاس دوازدهمی‌ها از 17 خرداد تا 15 تیرماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه از حضور کمتر از 10 درصد دانش آموزان در مدارس پس از تعطیلی کرونا در کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: از 27 اردیبهشت‌ماه سال جاری که مدارس کرمانشاه پس از تعطیلات کرونا باز شد، کمتر از 10 درصد بود و در حال حاضر به حدود پنج درصد مجموع دانش آموزان رسیده که با تداوم این امر احتمالاً از هفته آینده مدارس به سمت تعطیلی پایان سال کشیده خواهد شد.

وی در خصوص شیوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان کرمانشاه اظهار داشت: تا این لحظه قرار است سنجش دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم، هفتم و هشتم و دهم و یازدهم بر مبنای تشخیص معلم و فعالیت دانش‌آموز و امتحاناتی که تا قبل از تعطیلات کرونایی داده و همچنین حضور او در شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) و یا دیگر شیوه‌های آموزشی مثل حضور در شبکه‌های اجتماعی یا خودآموزهای بهاری و... باشد، لذا این دانش آموزان امتحانات پایان سال نخواهند داشت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه همچنین در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نهایی کلاس دوازدهمی‌ها نیز گفت: از 17 خرداد تا 15 تیرماه سال جاری امتحانات نهایی این دانش آموزان و نیز امتحانات پایان سال دانش آموزان پایه نهم به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه