English

شهرداری کرمانشاه صاحب کد USSD شد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه از خرید کد USSD اختصاصی برای ارائه خدمات شهروندی به شهروندان خبر داد.

شهرداری کرمانشاه صاحب کد USSD شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد رضا لطفی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: در راستای اجرای یکپارچه‌سازی خدمات و همچنین رسیدن به شهر هوشمند کد USSD اختصاصی با شماره ۶۶۵۵۱۹# برای ارائه خدمات به شهروندان و همچنین پرسنل خریداری و در حال مناسب‌سازی برای استفاده است.

وی بیان داشت: در این طرح قصد داریم انجام اکثر خدمات شهری کرمانشاه به صورت آنلاین و از طریق این کد به شهروندان ارائه شود.

وی در ادامه افزود: به‌زودی از سایت و اپلیکیشن اختصاصی برای ارائه خدمات به شهروندان نیز رونمایی خواهد شد.

وی گفت: ارائه خدمات با توجه به زیرساخت‌های فراهم‌شده به صورت شبانه‌روزی و حتی آفلاین و بدون نیاز به بستر اینترنت قابل‌دسترسی است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه گفت: هر آنچه خدمت برای پرسنل و شهروندان لازم است در قالب آنلاین و آفلاین بدون مراجعه حضوری در زیرساخت‌های تدارک دیده‌شده فراهم خواهد شد.

وی در پایان از پرسنل شهرداری برای ارائه پیشنهادات دعوت کرد و افزود: در فراهم نمودن شهر هوشمند، این سازمان آماده دریافت پیشنهادات و هم‌فکری پرسنل شهرداری می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه