English

مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه:

مخاطبان شبکه زاگرس از سال گذشته۱۲/۶ درصد بیشتر شده‌اند

افشین امیری گفت: امسال با رسیدن به جایگاه 13 تولیدات استان در میان 28 استان کشور، توانسته‌ایم رضایت نسبی 66 درصد از مردم کرمانشاه را کسب کنیم.

مخاطبان شبکه زاگرس از سال گذشته12/6 درصد بیشتر شده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه در نشست خبری بابیان این مطلب که امسال شبکه زاگرس 5 هزار دقیقه روی آنتن شبکه‌های سراسری برنامه داشته است، ابراز داشت: عملکرد استان در سه‌طبقه در سال جاری تولید 11 ساعت و سی دقیقه برنامه در طبقه (ب)، 450 دقیقه برنامه در طبقه (ج) و 653 دقیقه برنامه در طبقه (د) بوده است.

وی افزود: تولید برنامه‌های برند شبکه زاگرس سه اثر "سفر"، "خاوخیزان" و "شب قند" هستند که امسال برنامه شب قند توانست به مدت یک ماه زنده روی آنتن شبکه شما رفته و به بخش داوری جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها راه پیدا کند.

امیری میزان حضور برنامه‌های شبکه زاگرس در شبکه‌های سراسری در سال جاری را 4920 دقیقه افزود: امسال علاوه بر تعهدات کاری صداوسیمای مرکز کرمانشاه، بسته به موقعیت‌های موجود در سطح استان استودیو بحران در محل ساختمان مدیریت بحران استان و 195 دقیقه ارتباط با شبکه‌های سراسری و استانی و همچنین قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز خسروی و اجرای 4860 دقیقه برنامه در خصوص اربعین راه‌اندازی شد.

مدیرکل صداوسیمای کرمانشاه در خصوص فعالیت‌های حوزه صدای مرکز کرمانشاه نیز اظهار داشت: تعهدات این حوزه در سال جاری تولید 4100 دقیقه برنامه بوده که خوشبختانه این مرکز با تولید برنامه‌هایی همچون ایوارانه، دیار خوش نیشان و صدای شهر در 10 ماهه امسال 3500 دقیقه تولید برنامه داشته و توانسته به 85 درصد تعهدات خود عمل کند و در حوزه موسیقی نیز 36 قطعه موسیقی در ژانرهای مختلف در سال جاری ساخته‌شده است.

12 تا 22 بهمن بیش از 5 هزار دقیقه برنامه تولید می شود

امیری در تشریح برنامه‌های صداوسیمای مرکز کرمانشاه در دهه فجر امسال گفت: 3500 دقیقه برنامه در ساختارهای متنوع نمایشی، میزگرد و ... با موضوع انقلاب و دهه فجر در این ایام در رادیو کرمانشاه و در بخش سیما نیز در این ایام 18 عنوان برنامه به مدت 1509 دقیقه با موضوع انقلاب و برنامه‌های دهه فجر روی آنتن رفته است.

اجرای 9 هزار دقیقه برنامه ویژه انتخابات

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه اعلام داشت: فعالیت‌های صداوسیما در سال انتخابات به چند دسته تبیینی، تبلیغی و ... برنامه‌ریزی‌شده که در رادیو کرمانشاه 6479 دقیقه برنامه، در بخش سیمای کرمانشاه نیز تاکنون 2915 دقیقه برنامه و بخش خبر نیز تاکنون 55 خبر مکتوب و 70 دقیقه خبر روزانه به مدت 183 دقیقه در بحث انتخابات تولید و منتشرشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه