English

گلایه فرماندار از عدم همکاری برخی مدیران با ستاد انتخابات

فرماندار ویژه میناب از عدم همکاری برخی مدیران با ستاد انتخابات گلایه کرد و گفت: دستگاه های شهرستان مکلف به به تعامل و همکاری لازم هستند.

گلایه فرماندار از عدم همکاری برخی مدیران با ستاد انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد احمدی فرماندار ویژه شهرستان میناب در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(ص) و تبریک سالروز چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی گفت: درشان و وصف فاطمه زهرا همین بس است عظمتی که خداوند به وی عطا فرموده است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به فشار های سیاسی، اجتماعی و نظامی بر کشور ما از طرف دشمنان عنوان کرد: برنامه های دهه فجر امسال با شکوه تر از سال های گذشته خواهد بود و انقلاب ما انقلابی فاطمی است.

احمدی با بیان اینکه ما از فاطمه صبر و ایستادگی آموخته ایم اظهار داشت: دشمنان برنامه های چیده بودند طی چند ماه با تحریم های اقتصادی کشور ما را به چالش ببرند.

وی با اشاره به پروژه های دهه فجر در این شهرستان گفت: پروژه های بزرگی در سطح استان و شهرستان آماده بهره برداری خواهد بود.

*بهره برداری از ۹۵ پروژه به مناسبت دهه فجر

رئیس شورای اداری شهرستان میناب بیان کرد: ۹۵ پروژه در شهرستان میناب به مناسبت دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید که به لحاظ اجتماعی ، اقتصادی و توسعه زیرساخت ها تاثیر گذار است.

به گفته احمدی این پروژه ها با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان خواهند بود.

وی بیان کرد: این‌ پروژه ها در قالب ۱۰ فصل شامل توسعه خدمات شهری و روستایی، کشاورزی منابع طبیعی و شیلات، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، آموزش و پرورش،مسکن، حمل و نقل ، ورزش، منابع آب و انرژی است و ۵۰ پروژه به مناسبت دهه فجر تومان شروع بکار خواهد شد.

فرماندار ویژه میناب گفت: ۴۱ پروژه بوستان روستایی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان نیز تعریف شده است که حداکثر تا دهه فجر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با ببان اینکه آن چیزی که میتواند فضا را شاداب کند روشنایی است بیان کرد: ۱۲ کیلومتر روشنایی تا پایان سال‌ در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و ۴۱کیومتر روشنایی روستایی ها تا دهه فجر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

احمدی با اشاره به نزدیک به ۷۰ درصد معابر شهری فاقد روشنایی است گفت: پروژه روشنایی کار خود را آغاز کرده است و امیدواریم شهرداری و اداره توزیع برق همکاری لازم در تسریع این پروژه داشته باشند.

۲۹*میلیارد تومان‌ خسارت به زیر ساخت ها در بارندگی اخیر

وی با اشاره به خسارت بارندگی های اخیر به زیر ساخت ها عنوان کرد: ۲۹ میلیارد تومان‌ خسارت به زیر ساخت ها در حوزه های راه ، مسکن ، تاسیسات شهری ، کشاورزی ، برق و مخابرات در بارندگی اخیر داشتیم و همراهی بخش خصوصی در این امر قابل تحصین است.

وی با اشاره به اینکه بالای ۴۰۰ کیلومتر راه در بارندگی های اخیر بازگشایی و مسیر تردد برقرار شد گفت: ۹۰ درصد راه های روستایی بخش سندرک دچار مشکل شده بودند و در بخش های مرکزی و توکهور همین مشکل را داشتیم ؛ در بخش بنذرک این مشکلات کمتر بود.

معاون‌ استاندار هرمزگان با بیان اینکه ۶۳ روستا با مشکل تامین آب مواجه شدند گفت: مجموعه ادارات درکنار هم نگذاشتند مردم با چالش مواجه شوند و اگر اقدامات انجام شده رسانه ای و انعکاس بهتری داده میشد فضای دیگری احساس میشد.

*گلایه فرماندار میناب از مدیران در عدم همکاری با ستاد انتخابات

فرماندار ویژه میناب از عدم همکاری برخی مدیران با ستاد انتخابات گلایه کرد و گفت: دستگاه های شهرستان مکلف به به تعامل و همکاری لازم هستند.

رئیس شورای اداری شهرستان میناب با اشاره به اینکه قطعا مردم در همه صحنه ها از ما جلو تر هستند اظهار داشت: برنامه های وزینی برای دهه فجر خواهیم داشت.

احمدی در پایان افزود: یقیتا می گویم استان هرمزگان و شهرستان میناب با صدق ارزشی، فرهنگی، انقلابی و ولایی که دارند دغدغه ای در حضور مردم برای حضور در راهپیمایی و شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه