English

استاندار کرمانشاه:

ساخت قطعات تولیدی سایپا توسط جوانان کرمانشاهی‌ مایه افتخار است

هوشنگ بازوند گفت: جوانان کرمانشاهی بسیاری از قطعات موردنیاز خودروهای گروه تولیدی سایپا را تولید می‌کنند که کار بسیار ارزشمند است و به آن افتخار می‌کنیم.

ساخت قطعات تولیدی سایپا توسط جوانان کرمانشاهی‌ مایه افتخار است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در حاشیه مراسم بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای دو پروژه شرکت کاشی بیستون‌ و محورسازان زاگرس که با حضور علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد؛ اظهار داشت: پروژه توسعه کاشی بیستون یک طرح بسیار بزرگ است که در راستای ایجاد ظرفیت‌های شغلی جدید و همچنین توسعه صادرات کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: طرح توسعه محور سازان نیز ازجمله طرح‌های ارزشمند استان محسوب می‌شود. خوشبختانه در سال رونق تولید شاهد هستیم جوانان کرمانشاهی بسیاری از قطعات موردنیاز خودروهای گروه تولیدی سایپا را در این مجموعه تولید می‌کنند که کار بسیار ارزشمندی است و به آن افتخار می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه در سفر اخیر مدیران عامل بانک‌ها، توافق‌نامه‌ای دربرگیرنده ۱۲۰ طرح با ۳۶۵۰ میلیارد تومان تنظیم شد.

بازوند تأکید کرد: این توافق‌نامه‌ها زمینه‌ای را فراهم کرده‌اند تا بتوانیم از طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زا حمایت کنیم و مشکلات آن‌ها را مرتفع کنیم.

وی در ادامه بابیان این مطلب که طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در سال جاری ازلحاظ اعتباری در مقایسه با سال گذشته از یک افزایش چشمگیر برخوردار هستند در ادامه عنوان کرد: امسال ۱۱۶۲ پروژه بااعتبار ۱۰ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری رسیدند و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

بازوند خاطرنشان کرد: این طرح‌ها و پروژه ها علی‌رغم محدودیت‌های اقتصادی کشور و تحریم‌های گسترده دشمنان اتفاق افتاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه