English

استاندار کرمانشاه:

تا ۱۴۰۰ نرخ بیکاری کرمانشاه را به حد کشوری می‌رسانیم

هوشنگ بازوند در نشست شورای اداری کرمانشاه گفت: طبق برنامه تا سال 1400 نرخ بیکاری استان را به میانگین کشوری خواهیم رساند.

تا 1400 نرخ بیکاری کرمانشاه را به حد کشوری می‌رسانیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با تأکید بر تلاش مضاعف برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه، ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، سالانه سه درصد نرخ بیکاری استان کاهش می‌باید.

وی از اشتغال‌زایی 7 هزار نفر برای کاهش یک‌درصدی نرخ بیکاری کرمانشاه خبر داد و افزود: طی دو سال گذشته پس از وقوع زلزله 1300 میلیارد تومان اعتبارات ارزان‌قیمت برای ایجاد اشتغال در استان پرداخت‌شده است.

مدیریت ارشد استان در خصوص برنامه 100 مدیر، 100 مسجد نیز اظهار داشت: مدیران استان در این برنامه‌ها در صورت اعلام وعده‌ای به مردم می‌بایست به هر نحو ممکن قول‌های خود را عملی سازند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به گستردگی شهر کرمانشاه و آمار بالای جمعیت و مرکزیت آن در غرب کشور، قاعدتاً شهرداری کرمانشاه به‌تنهایی نمی‌تواند تمامی مسائل شهری را مرتفع سازد، ازاین‌رو شهر کرمانشاه به هشت منطقه تقسیم و هرکدام از معاونین و مدیران استانداری با هماهنگ شدن در مسجد هر منطقه به بررسی و رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی،بیکاری و... شهروندان می‌پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه