English

امام‌جمعه کرمانشاه در دیدار با سران عشایر؛

عشایر نگهبانان مستحکم و بی‌ادعای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

آیت‌الله مصطفی علما گفت: عشایر همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند و نقش مهمی در امنیت و استقلال کشور داشته‌اند.

عشایر نگهبانان مستحکم و بی‌ادعای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، امام جمعه کرمانشاه در دیدار با سران عشایر کرمانشاه گفت: عشایر ما در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کرده‌اند و باوجود تمام توطئه‌های دشمن هیچ‌گاه دست از نگهبانی و حفظ انقلاب و دستاوردهای آن برنداشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره می‌فرمایند باید نگاه همه شما خصوصاً مسئولین به داخل کشور باشد و با توجه به داشته‌های داخلی و قدرت جوانان و متخصصین داخلی اقتصاد کشور را به یک اقتصاد قوی تبدیل کنید.

وی افزود: بحمدالله انقلاب اسلامی خدمات زیادی ارائه کرده است و جایگاه امروز کشور به‌هیچ‌عنوان با جایگاه آن در رژیم سابق قابل قیاس نیست، به‌طوری‌که مسئولان رژیم سابق بدون اجازه آمریکا آب هم نمی‌خوردند ولی امروز می‌بینید که رئیس دستگاه اطلاعاتی آمریکا می‌گوید باید کسی کنار رئیس‌جمهور آمریکا بنشیند که به او تذکر دهد در مورد ایران چگونه صحبت کند.

امام‌جمعه کرمانشاه تأکید کرد: کشور ما ازنظر منابع طبیعی و نعمت‌های خدادادی بسیار غنی و متنوع است و فقط نیاز به مدیریت درست دارد تا با برنامه‌ریزی دقیق کمبودها و مشکلاتی که مردم کشور ما با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، برطرف شود.

آیت‌الله علما بابیان اینکه ایران اسلامی امروز یک کشور بانفوذ و تأثیرگذار در منطقه است، گفت: این انقلاب و نظام ولایی حاصل خون شهیدان عزیز بخصوص عشایر غیرتمند این دیار است و بر ما واجب است که با تمام توان و همت خود درراه تقویت هر چه بیشتر اقتدار ایران اسلامی تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی