English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد:

اعزام ۱۲۰مبلغ از قم به امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه در دهه فجر

حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان از برگزاری دهه فجر فاطمی در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه خبر داد و گفت: هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر و ایام فاطمیه 120 مبلغ از قم به امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه اعزام می‌شوند.

اعزام 120مبلغ از قم به امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه در دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با تأکید بر برگزاری دهه فجر فاطمی پرشور در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه، ابراز داشت: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های 120 مبلغ اعزامی از قم در راستای معرفی خدمات چهل‌ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه فجر، در کنار معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌ریزی و اجرایی می‌گردد.

وی تصریح کرد: در راستای دیگر برنامه ویژه گرامیداشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، 40 اکیپ در حوزه دارو و درمان به مناطق محروم مختلف استان کرمانشاه اعزام می‌شوند و همچنین ثبت‌نام از ۱۷۰۰ نفر زائر اولی برای اعزام به مشهد مقدس نیز انجام خواهد شد که در قالب 40 اتوبوس و از محل نیات واقفان راهی مشهد مقدس برای زیارت خواهند شد.

عباسی از توزیع 6 هزار بسته مواد غذایی در مناطق محروم استان کرمانشاه خبر داد و افزود: برگزاری 40 محفل انس با قرآن کریم، برپایی خیمه‌های معرفت، ایستگاه‌های همه واقف باشیم و... از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در ایام دهه فجر خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه در خصوص وضعیت موقوفات در سال‌های قبل از انقلاب اظهار داشت: وضعیت موقوفات در زمان رژیم منحوس پهلوی راستای نیات واقفان هزینه نمی‌شد و درآمد موقوفات در راستای سیاست‌های ساواک هزینه می‌شد و در حالی موقوفات پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در راستای نیات خیر واقفان و در خدمت به مردم صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه