English

فروش بیش از ۸۹ میلیون تومان بن کارت در نخستین روز نمایشگاه کتاب کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: نخستین روز از برپایی نمایشگاه کتاب استانی کرمانشاه با فروش ۸۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بن کارت خرید کتاب همراه بود.

فروش بیش از ۸۹ میلیون تومان بن کارت در نخستین روز نمایشگاه کتاب کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری گفت: چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه هم‌زمان با نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، در محل نمایشگاه‌های دائمی استان کرمانشاه واقع در بوستان شاهد آغاز به کارکرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به عرضه ٢٠ درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب کرمانشاه، افزود: در راستای حمایت و ترغیب دوستداران کتاب، بن کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب با ٢٠ تا ٤٠ درصد تخفیف به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

وی نمایشگاه کتاب کرمانشاه را یکی از نمایشگاه‌های پربازدید و پرفروش در کشور خواند و اظهار کرد: استقبال گسترده مردم و مسئولین از چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه در گام اول تنها در نیمی از روز، با فروش ٨٩ میلیون و ٤٠٠ هزار تومان بن کارت خرید کتاب همراه بود.

جعفری با اشاره به استقرار بانک شهر در محل برگزاری نمایشگاه، عنوان کرد: بازدیدکنندگان با در دست داشتن کارت ملی و متناسب با مدرک تحصیلی خود می‌توانند از بن کارت‌های خرید کتاب برخوردار شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: به‌منظور رفاه حال بازدیدکنندگان و حمایت از کتاب‌فروشان، بن کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب تا دو هفته پس از برگزاری نمایشگاه نیز جهت خرید در کتاب‌فروشی‌ها معتبر است.

گفتنی است، نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از (٢٠ تا ٢٥ آبان) صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت ١٥ تا ٢٠ مهیای بازدید علاقه‌مندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه