English

چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه و رسانه‌های دیجیتال آغاز به کارکرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه به خبرنگار موج گفت: 500 ناشر از سراسر کشور با ارائه بیش از 100 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف در این رویداد بزرگ فرهنگی حضور فعال دارند.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه و رسانه‌های دیجیتال آغاز به کارکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری با اشاره به استقبال مردم استان از دوره‌های پیشین نمایشگاه کتاب، اظهار داشت: به لحاظ استقبال و فروش، نمایشگاه‌های کتاب کرمانشاه همواره جزو نمایشگاه‌های برتر کشوری محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به مصادف شدن سالگرد زلزله بزرگ کرمانشاه با برپایی چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه، ویژه‌برنامه‌ای را به همین مناسبت، علاوه بر اجرای برنامه‌های جنبی در کنار نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در خصوص وضعیت چاپ کتاب در کرمانشاه نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 140 عنوان کتاب به ارزش ریالی بیش از 16 میلیارد ریال چاپ‌شده است.

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از امروز (20 آبان) به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه برگزار در دو نوبت صبح و عصر برگزار می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه