English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

نوگرایی مهمترین نیاز رسانه در کردستان است

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه نوگرایی مهمترین نیاز رسانه در استان است، گفت: نوآوری و بهره مندی از شیوه های جدید در تولید اخبار و تهیه مستندها بی شک جذب بیشتر مخاطبان را به دنبال دارد.

نوگرایی مهمترین نیاز رسانه در کردستان است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در اختتامیه نهمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر کردستان، گفت: در دوره گذشته این جشنواره بر عمق و دقت در انتشار اخبار و تاثیرگذاری و تفکرساز بودن تاکید کردم.

وی اظهار کرد: آنچه برای رسانه و خبر و نوع کار آن مهم است نوگرایی است به عبارتی بکارگیری روش ها و نگاه های جدید می تواند بر تعداد مخاطبان هر رسانه ای بیافزاید.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: مستندهای که با استفاده از شیوه های نو ساخته شده است و حاوی نوآوری هستند مخاطب را جذب می کند به گونه ای چند مرتبه هم دیده می شود و بیننده از تماشای آن خسته نخواهد شد.

استاندار کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: کار رسانه ای در کشور ما باید در چارچوب اخلاق، دین و صداقت باشد، چرا که بر خلاف کشورهای غربی، رسانه در ایران اسلامی برای رسیدن به هدف، به هر کاری دست نمی زند.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه رسانه همچنان که سوال می کند، مسوول مطالب بیان شده نیز هست و باید پاسخگو باشد، ادامه داد: کار رسانه ای در کشورمان نباید از دایره امیدآفرینی خارج و تبدیل به سیاه نمایی و ابزار حقد باشد، که در این صورت بهره ای برای جامعه نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هیچکس منکر انتقاد دقیق و منصفانه نیست، ضمن اینکه در صورت امکان انتقاد باید همراه با ارائه راهکار باشد، یادآور شد: رسانه ها طبق تاکید رهبر معظم انقلاب باید امیدآفرین باشند اما این به معنای آن نیست که ضعف ها و نقص ها پوشانده شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه امید آفرینی گاهی بیان ضعف ها و بیان حقایق و خدمات است، گفت: یکی از الزامات کار رسانه ای بیان ضعف ها است، چراکه مردم اینگونه آنها را زبان گویای خود خواهند شناخت.

دبیر نهمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: مرداد ماه فراخوان برگزاری این دوره اعلام و تا پایان دی ۵۲۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

حجت رشیدی با اشاره به اینکه این جشنواره به منظور ایجاد رقابت سالم برای شناسایی ظرفیت ها و معرفی نقاط قوت استان برگزار شده است، افزود: محورهای جشنواره، امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است و در این جنگ رسانه ای رسالت مهم ما امیدآفرینی در جامعه است و باید به نحو احسن انجام دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه