English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

روحانیون لزوم شرکت پرشور در انتخابات را ترویج کنند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ترغیب مردم به شرکت پرشور و گسترده در انتخابات برای داشتن آینده‌ای بهتر، وظیفه همه از جمله روحانیون است.

روحانیون  لزوم شرکت پرشور در انتخابات را ترویج کنند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در نشست ائمه جمعه استان کردستان با موضوع غزه – مقاومت - انتخابات، گفت: بهترین کار برای خدمت به کشور، شرکت در انتخابات بوده و انتخاب افراد اصلح، هم کاری بسیار ارزشمندتر است.

وی با بیان اینکه هر کس از فیلتر شورای نگهبان رد شد، یعنی صلاحیت نمایندگی مردم را دارد، افزود: باید با شرکت گسترده در انتخابات ، استان را به سمت توسعه و رونق بیشتر هدایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان به بحث غزه و جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: ۷۰ سال است مردم مظلوم فلسطین مورد ظلم و تجاوز این رژیم سفاک هستند و پاییز امسال این مظلومیت به شکل واضح تری به جهانیان نشان داده شد.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: امروز جنایت رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از قبل شده و تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر شهید و احساسات مسلمانان و مردم جهان جریحه دارتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید مانند امام راحل و رهبری در تمام مسائل آگاه و بصیر باشیم، اضافه کرد: نظام اسلامی از همان ابتدای انقلاب، موضع خود را در برابر رژیم صهیونیستی مشخص و از فلسطین حمایت کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان، تلاش ایران را تقویت جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: اتفاقات اخیر باعث شد وجدان بشری بیدارش شود که اگر این اتفاق نمی افتاد، شاید بخشی از چهره سفاک رژیم صهیونیستی روشن نمی شد.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه مقاومت جبهه است و یک شهر و کشور نیست، ادامه داد: هر جا ظلم و ستم دیدیم، باید از مظلوم دفاع کنیم و در این زمینه شیعه و سنی فرقی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه