English

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

اقدام سپاه پاسخ درخوری به حادثه تروریستی کرمان بود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: موشک باران مواضع تروریستها از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ درخوری به حادثه تروریستی کرمان بود.

اقدام سپاه پاسخ درخوری به حادثه تروریستی کرمان بود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یاد شهدای بمباران ۲۸ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ سنندج، (روز ملی مقاومت و ایثار مردم سنندج) اظهار کرد: سپاه پاسداران پیروز، در چند روز گذشته چند توطئه‌گر را از بین برد و برخی علم داعیه حقوق بشر به دست گرفتند ولی همین‌ها در بمباران ۲۸ دی سنندج واکنشی نداشتند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز انتقام سخت خون شهدای واقعه تروریستی کرمان، کاملا گرفته نشده است، افزود: دشمنان ملت ایران از دشمنی که هدفمند زده شده دفاع می‌کنند ولی در برابر مردمی که ناجوانمردانه به شهادت رسیدند، سکوت پیشه کردند.

وی از حاضران در این مراسم خواست تا خود را با شهدا مقایسه کنند تا هدف و راه شهدا دچار فراموشی ناشی از روزمرگی نشود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شهید یعنی کسی که شاهد ظلم بر خودش است و در راه آرمان خود جان داده باشد، ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا برای این است که چند چیز فراموش نشود اول اینکه شهدا را یادمان نرود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: ۳۷ سال قبل مردم سنندج ناجوانمردانه به شهادت رسیدند در حالیکه مشغول فعالیت روزمره خود بودند و برای همین یادواره می‌گیریم که این اتفاق یادمان نرود.

وی از خانواده شهدا خواست یادواره‌های خانگی در بین خانواده‌ها برگزار کنند و گفت: در این محافل، حوادث جنگ تحمیلی و شهدا بازگویی شود چرا که از مهمترین راههای زنده نگه داشتن یاد شهداست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه