English

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

تردد در جاده های کردستان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با توجه به شرایط جوی و کولاک برف، در حال حاضر تردد در گردنه های استان و برخی از محورهای اصلی با فقط زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تردد در جاده های کردستان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

،صلاح الدین محمدی ، گفت: بر اساس پایش دوربین های نظارت تصویری مرکز در حال حاضر در محور های سنندج - همدان، مریوان - سقز، دیواندره - بیجار، دیواندره - سقز، بانه - سقز و سنندج - مریوان بارش برف و مه گرفتگی وجود دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با تأکید بر اینکه جاده های استان در سطح گردنه ها و ارتفاعات بدلیل برودت هوا لغزنده است، اظهار کرد: تردد در محورهای یاد شده و گردنه ها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

محمدی افزود: با توجه‌ به شرایط جوی، بارش برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی استان مردم از هرگونه سفرهای غیرضروری به طور جدی بپرهیزند.

وی ادامه داد: هم وطنان درصورت نیاز حیاتی به سفر، قبل از سفر از طریق برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند و تجهیزات زمستانه با خود همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در پایان از انسداد راه ارتباطی ۵۰۵ روستای استان خبر داد و یادآور شد: نیروی راهداری در محورهای مواصلاتی استان در حال انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی هستند.

وی بیان کرد: از این تعداد راه روستایی مسدود شده ۱۰ روستا در سنندج، ۲۰ روستا در سقز، ۲۰۰ روستا در بیجار، ۱۰۰ روستا در دیواندره، ۲۰ روستا در کامیاران، ۵ روستا در مریوان، ۹۰ روستا در قروه و ۶۰ روستا در دهگلان قرار دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه