English

معاون خدمات شهری شهرداری اعلام کرد؛

برفروبی و نمک پاشی تمام معابر اصلی سطح شهر سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ مرحله برفروبی در سطح شهر انجام شده و عملیات برفروبی و پاکسازی تمام معابر و نقاط حادثه خیز شهر سنندج همچنان ادامه دارد.

برفروبی و نمک پاشی تمام معابر اصلی سطح شهر سنندج

به گزارش خبر گزاری موج کردستان ،عرفان فتحی  اظهار کرد: با تلاش اکیپ‌های ستاد برفروبی شهرداری سنندج طی ۴۸ ساعت گذشته تمام معابر اصلی و نقاط حادثه خیز در سطح شهر برفروبی شده و در حال حاضر تردد در تمام خیابان‌های اصلی روان است.

وی عنوان کرد: تمام نیروها و ماشین‌آلات ستاد برفروبی طی ۴۸ ساعت گذشته با توجه به بارش برف در آماده باش کامل بوده و در مسیرهای مختلف بیش از ۱۰ مرحله عملیات برفروبی و نمک‌پاشی را انجام و همچنان مشغول به کار هستند. 

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان در کنار ۱۱۰ دستگاه خودرو ستاد برفروبی ۲۰ دستگاه از ماشین‌آلات سازمان عمران و ۸ تیم آتش‌نشانی نیز در سطح شهر فعال هستند، گفت: معابر اصلی و نقاط حادثه خیز اولویت ستاد برفروبی شهرداری سنندج است.

وی گفت: متاسفانه پارک برخی خودروها در کنار خیابان‌های اصلی به ویژه در هسته مرکزی از موانع سد راه اکیپ‌های شهرداری در زمان برفروبی است از شهروندان تقاضامندیم از پارک خودروها در کنار خیابان‌ها اکیدا خودداری کنند. 

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: خوشبختانه ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت‌های اولیه امروز در سطح شهر فعال بود و نسبت به جابجایی شهروندان اقدام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه