English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

تردد در گردنه‌های کردستان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در اکثر نقاط استان، هم اکنون تردد در گردنه‌های استان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

تردد در گردنه‌های کردستان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، فرزاد حسنی گفت: با توجه به بارش سنگین برف در گردنه ها بخصوص گردنه خان، احتمال ریزش بهمن حد فاصل تونل گردنه خان تا روستای کیله شین وجود دارد لذا از مردم درخواست می شود، به هیچ عنوان در حاشیه جاده توقف کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در اکثر گردنه ها و ارتفاعات بارش برف و باران گزارش شده است از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و هنگام تردد از گردنه ها حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان یادآور شد: گشت‌های راهداری از اوایل شروع بارش‌ها در محورهای مواصلاتی استان در حال برف روبی و نمک پاشی هستند و تاکنون مشکل خاصی در استان گزارش نشده است.

وی به عملیات برفروبی در محورهای استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۱۱۴ دستگاه ماشین‌آلات و ۲۰۸ نفر از نیروهای راهداری در محورهای شریانی استان مشغول بودند و چهار هزار و ۸۴۹ کیلومتر برف‌روبی انجام شد.

حسنی میزان شن و نمک مصرفی در این محورها را ۲ هزار و ۶۸۱ تن اعلام کرد و افزود: همچنین در محورهای غیرشریانی استان نیز ۷۸ نفر از عوامل راهداری با بهره‌گیری از۶۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۵۷ تن شن و نمک ۲ هزار و ۹۳۸ کیلومتر برف‌روبی انجام دادند.

به گفته وی همچنین در محورهای شریانی ۴۵۷ دستگاه و در محورهای غیرشریانی نیز ۵۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه