English

بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها؛

اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان کردستان

رئیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها قرارگاه جهاد اجتماعی کشور، از اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، فاطمه چوپانی رئیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها قرارگاه جهاد اجتماعی کشور در نشست با خبرنگاران به مناسبت اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان کردستان، اظهار کرد: بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها در سال 80 در مشهد مقدس شروع به فعالیت کرده که بیش از 900 نمایندگی در سراسر کشور دارد و همچنین بیش از 300 هزار نفر را تاکنون تحت حمایت خود قرار داده است.

رئیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها قرارگاه جهاد اجتماعی کشور، به وجود بیش از یک میلیون و 300 هزار خیر در سراسر کشور اشاره و بیان کرد: در استان کردستان بیش از 10 نمایندگی فعال وجود دارد.

چوپانی ادامه داد: بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها زنان سرپرست خانوار، خانواده های ایتام و بد سرپرست را مورد حمایت قرار می دهد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها، فقرزدایی و کمک به توسعه کشور، شناسایی ظرفیت‌های موجود در عرصه بین‌الملل به‌ویژه سازمان ملل متحد و نهادهای تابعه آن حوزه فقرزدائی و تعامل با آن‌ها تحت نظارت و هماهنگی با وزارت امور خارجه و حضور در اجلاس سازمان‌های مردم‌نهاد بین‌المللی با محوریت فقرزدائی و توسعه پایدار، به‌منظور جلب حمایت‌ها و مشارکت در راستای مبارزه با فقر و محرومیت، با هماهنگی وزارت امور خارجه از اهداف و ماموریت این بنیاد است.

رئیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها قرارگاه جهاد اجتماعی کشور، به اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان کردستان پرداخت و اضافه کرد: این تعداد به 110 نوعروسان استان کردستان اهدا شده که ارزش هر یک از این جهیزیه ها ۳۰ میلیون تومان است.

چوپانی خاطرنشان کرد: بنیاد آبشار عاطفه ها برای زنان سرپرست خانوار بحث اشتغال و کارآفرینی و حقوق مستمری ماهانه را در سراسر کشور فراهم کرده همچنین بنیاد آبشار عاطفه ها از مقطع دانش آموزی تا دانشجوی به واسطه خیرین به خانواده های ایتام کمک می کنند.

وی افزود: آبشار عاطفه ها با تسهیلات خرد و خانگی و اهدا لوازم خانگی به خانواده های نیازمند کمک می کند.

رئیس بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه ها قرارگاه جهاد اجتماعی کشور، به مراحل درمان بیمار صعب العلاج پرداخت و یادآور شد: بنیاد آبشار در راستای درمان بیمار صعب العلاج یاری گر بیماران در کل کشور است.

اسرین کنعانیان، مدیر امور شعب آبشار عاطفه ها استان کردستان گفت: در حال حاضر 10 شعبه نمایندگی آبشار عاطفه ها در استان فعال بوده که چهار مورد از آن در حال ایجاد است و سه هزار و 670 پرونده با جمعیتی بالغ بر دو هزار و 700 نفر فعال هستند.

وی افزود: در آبشار عاطفه ها 260 نفر ایتام در استان کردستان شناسایی شده است.

مدیر امور شعب آبشار عاطفه ها استان کردستان، گفت: طی امسال دو رزمایش اهدای پک‌های معیشتی و رزمایش دلجویی از ایتام و برآورده کردن آرزوی ایتام در استان برگزار شده است.

کنعانیان به شناسایی زنان جویای کار پرداخت و گفت: در آبشار عاطفه ها بنا بر این است که با ایجاد اشتغال دائم برای زنان بی سرپرست در زمینه های مختلف بتوانند خودشان امرار معاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه