English

از مصوبات سفر رییس جمهور؛

۳۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه کردستان تخصیص یافت

سرپرست دانشگاه کردستان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان، ۱۶۱ میلیارد تومان بودجه برای دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم با تکیه بر دانشگاه کردستان مصوب شد که در صورت تخصیص کامل، بخش مهمی از نیازهای عمرانی دانشگاه را جبران می‌کند.

۳۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه کردستان تخصیص یافت

به گزارش خبر گزاری موج کردستان ،حامد قادرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از ۱۶۱ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به دانشگاه تاکنون ۳۰ میلیارد تومان آن تحقق یافته است اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته، با تلاش‌ معاونت عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان محقق شد.

وی با بیان اینکه در صورت تخصیص کامل اعتبار مصوب شده، بخش مهمی از نیازهای عمرانی دانشگاه کردستان جبران می شود، افزود: اختصاص مبلغ ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ بلوک خوابگاه متأهلین دانشگاه کردستان و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل دانشکده منابع طبیعی و کشاورزی سقز، از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به کردستان بود.

سرپرست دانشگاه کردستان یادآور شد: اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان و ۱۷ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی و دیوار حائل دانشگاه فنی و حرفه‌ای کردستان از دیگر مصوبات سفر است.

قادرزاده اضافه کرد: اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل خوابگاه دانشجویی پسرانه، اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل محوطه سازی خوابگاه‌های دانشگاه، ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های استان و اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان بخشی دیگر از مبالغ مصوب شده است.

وی گفت: علاوه بر این مبالغی نیز برای تکمیل دانشکده صنایع و معادن قروه، آبرسانی به دانشگاه کردستان از رودخانه قشلاق و تکمیل خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه ای استان نیز مصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه