English

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان؛

پرداخت ۱۱۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان از پرداخت هزار و 160 فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی در پنج ماهه امسال خبر داد.

پرداخت 1160 فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، جلال محمودیان مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان در این باره عنوان کرد: در پنج ماهه نخست امسال 27 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به هزار و 160 نیازمند پرداخت شده است.

وی افزود: 505 مورد از این تسهیلات و به مبلغ 9 میلیارد تومان در زمینه خدمات حمایتی ، 72 مورد و به مبلغ یک میلیارد تومان در زمینه کمک به تحصیل و 57 مورد ودیعه مسکن به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان گفت: همچنین از طریق این صندوق 208 مورد تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مبلغ هفت میلیارد تومان، 170 مورد تسهیلات کمک به تامین مسکن به مبلغ چهار میلیارد و 400 میلیون تومان و 9 مورد تسهیلات درمانی به مبلغ یک میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: 139 مورد تسهیلات به مبلغ سه میلیارد و 200 میلیون تومان نیز از محل سپرده خیران به نیازمندان پرداخت شده است.

محمودیان با بیان اینکه تمامی تسهیلات پرداختی این صندوق تا سقف 10 میلیون تومان 100 درصد قرض الحسنه و بدون دریافت هیچ گونه کارمزد پرداخت می شود، افزود: تسهیلات پرداختی بیشتر از این مبلغ نیز با دریافت 3 درصد کارمزد فقط در سال اول و در یک مرحله دریافت می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه