English

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان کردستان؛

انجام ۱۰۹۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی کردستان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: از اول فروردین سال جاری تا ۳۱ مرداد ۱۰ هزار و ۹۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان کردستان انجام شده است.

انجام ۱۰۹۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، فرزاد سردارزاده، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان کردستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی بازرسی‌های انجام‌شده در مجموع ۲۲ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیرصنفی کردستان در نظر گرفته شده است

وی افزود: با تلاش بازرسان این سازمان در بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای صنفی و غیر صنفی، هزار و ۳۰۷ مورد تخلف کشف شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بیان کرد: در این زمینه، هزار و ۱۸۲ پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

سردارزاده یادآور شد: در این مدت همچنین هزار و ۱۷۴ مورد گزارش مردمی به بازرسان سازمان صمت ارائه شده که در مجموع ۱۷۲ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم‌درج قیمت و...، واحدهای متخلف صنفی را با شماره‌های تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند  یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت معرفی  و موارد تخلف را گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه