English

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان؛

۲ هزار و ۸۴ خودرو از مرز باشماق خارج شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان، گفت: در بیست روز گذشته در مجموع یک هزار و ۳۹۸ خودرو وارد کشور و ۲ هزار و ۸۴ خودرو از مرز باشماق خارج شده‌اند.

۲ هزار و ۸۴ خودرو از مرز باشماق خارج شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان اظهار کرد: با توجه به این که ۹۹ درصد از زواری که از مرز باشماق تردد داشته اند، با خودرو شخصی خود به پارکینگ های شهر مریوان و جنب مرز مراجعه کردند نیازی به ناوگان حمل ونقل عمومی در شهرستان مریوان نبوده و تردد در محور های منتهی به مرز کاملا روان است.

وی با اشاره به این که هم‌اکنون کلیه اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران اعزام شده اند و ۲ هزار و ۲۲۰ خودرو به پارکینگ مرز مراجعه کرده اند، افزود: اکنون تعداد خودروهای موجود در پارکینگ ۶۰۰ دستگاه است.

حسنی از تردد بیش از ۳ هزار و ۴۸۲ خودرو سواری از مرز باشماق طی ایام اربعین خبر داد و گفت: طی بیست روز گذشته، یک هزار و ۱۱۲ خودرو سواری ایرانی از مرز بین‌المللی باشماق به کشور وارد و یک هزار و ۷۱۷ خودرو سواری ایرانی از این مرز خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان اضافه کرد: در این بازه زمانی ۲۸۶ خودرو سواری خارجی وارد و ۳۶۷ خودرو سواری خارجی از کشور خارج شده‌اند.

حسنی اذعان کرد: در بیست روز گذشته در مجموع یک هزار و ۳۹۸ خودرو وارد کشور و ۲ هزار و ۸۴ خودرو از مرز باشماق خارج شده‌اند.

گفتنی است امسال برای دومین سال متوالی مرز باشماق به عنوان مرز رسمی تردد زوار اربعین افتخار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه