English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان:

واریز ۴۵۶ میلیارد ریال از فروش سوخت به خزانه واریز شد.

سال گذشته از محل پایش و کنترل فروش در باک و ‌فروش جایگاه‌ های مرزی استان بیش از ۴۵۶ میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد.

واریز ۴۵۶ میلیارد ریال از فروش سوخت به خزانه واریز شد.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ جهانبخش نوکانی در این رابطه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ‌این میزان واریزی به خزانه، نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۱۱۵ درصد افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به تفاوت قیمت سوخت در ۲ سوی مرز و سواستفاده افراد سودجو از این ‌موضوع از تردد میانگین روزانه ۷۰۰ دستگاه کامیون ترانزیتی و ترانشیپی ازمرزهای استان و ‌کنترل و پایش آنها توسط پرسنل شاغل درجایگاه های مرزی منطقه خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: ‌جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفتگاز، صرفه جویی درمصرف سوخت، جمع‌آوری دلالان ‌سوخت، تسریع در امور کنترل کامیون‌های ترانزیتی و درآمدزایی دولت از جمله مزایای ‌استفاده از سامانه های نرم افزاری و پایش و کنترل کارکنان این شرکت است.

نوکانی اضافه کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک، تحقق حقوق شهروندی و ارائه ‌خدمات مطلوب به رانندگان با استفاده از سیستم های الکترونیکی‌ ‌مدت زمان کنترل و فروش ‌نفتگاز به کامیون های ترانزیتی و ترانشیپی در مرزهای باشماق و سیرانبند به حداقل ممکن ‌رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه