English

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

ایجاد مرکز مستقل مخابراتی در روستای دوزخدره از توابع شهرستان دیواندره

مدیر مخابرات منطقه کردستان از ایجاد مرکز مستقل و ظرفیت‌سازی پورت‌های مخابراتی در روستای دوزخدره شهرستان دیواندره خبر داد.

ایجاد مرکز مستقل مخابراتی در روستای دوزخدره از توابع شهرستان دیواندره

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ آزاد حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان در جمع خبزنگاران اظهار کرد: با اجرای این طرح و ایجاد مرکز مستقل SMUX روستای دیواندره  حذف شد.

وی افزود: با تامین و نصب تجهیزات لازم، ۶۴ خط تلفن ثابت و ۳۲ پورت اینترنت در این مرکز با هدف ارائه و واگذاری سریع سرویس‌های مخابراتی به مشتریان، ظرفیت‌سازی شده است.

حکمت اظهار کرد: بستر ارتباطی این مرکز از طریق پورت شبکه لاین با  پهنای باند ۱۰۰ مگ توسط رادیو از هفت‌اصحاب به کول انتقال داده شده است .

وی یادآور شد: بستر انتقال سرویس Voice و سیگنالینگ نیز از طریق مرکز وحدت فراهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های مخابراتی در دو بخش توسعه و ارتقا در مناطق روستایی، کاهش شکاف دیجیتالی و افزایش دسترسی مردم استان به سرویس‌های متنوع مخابراتی را به‌دنبال دارد.

حکمت بیان کرد: در اجرای پروژه‌های مخابراتی، نقاط روستایی نیز همسان با نقاط شهری در نظر گرفته می‌شوند و در راستای ایجاد زیرساخت‌های جدید و ارتقای سطح کیفی خدمات قابل ارائه به ساکنان روستاها، شاخص‌های عدالت توسعه‌ای در اولویت قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه