English

۸۷۰ سایت تلفن همراه در استان کردستان نصب و راه اندازی شده است

مدیر مخابرات منطقه کردستان از راه اندازی و فعالیت ۸۷۰ سایت تلفن همراه در مناطق شهری و روستایی این استان خبر داد.

۸۷۰ سایت تلفن همراه در استان کردستان نصب و راه اندازی شده است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ، آزاد حکمت با اشاره به اهمیت توسعه و نگهداری شبکه تلفن همراه در کردستان، گفت: در همین راستا در فروردین سال جاری ۳ هزار و ۵۰۰ (معادل ۱۰۰ درصد) مشکل ثبت شده در سامانه کنترل و مانتیتورینگ استان رفع شده است که شرایط استفاده از ارتباطی پایدار و بدون مشکل برای مشتریان فراهم شده است.

وی افزود: از آنجایی که نگهداری شبکه تلفن همراه به عنوان تامین کننده نیازهای ارتباط مشتریان در این حوزه دارای اهمیت است در راستای حفظ کیفیت سرویس دهی و جلوگیری از هرگونه قطعی و اختلال و رفع به موقع آن ها گام های قابل توجه ای در استان برداشته شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار هم اکنون ۲ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۴۴۹ مشترک تلفن همراه در سطح استان از خدمات این بخش بهره مند هستند.

حکمت به بهره مندی از تکنولوژی های جدید ارتباطی در استان کردستان اشاره کرد و ادامه داد: ارائه سرویس ها و خدمات متنوع شبکه ارتباطات سیار همگام با رشد و توسعه تکنولوژی های مبنی بر این شبکه به مشتریان از اولویت های منطقه به شمار می رود.

وی یادآور شد: هم اکنون بیش از ۸۷۰ سایت bts، تجهیزات و بسترهای انتقال در استان کردستان نصب و راه اندازی شده است که حدود ۳۰ درصد از آن ها در نقاط روستایی و ارتفاعات صعب العبور قرار دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان انجام فعالیت های مستمر و برنامه ریزی های بعمل آمده در سال گذشته را تشریح کرد و بیان کرد: خوشبختانه با تحقق این اقدامات، در ارزیابی شاخص های عملکردی در بین دیگر مناطق مخابراتی جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی