English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان:

سلامت نیروی کارگری عامل حفظ سرمایه گذاری واحدهای تولیدی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: سلامت نیروی کار و کارگری از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و یکی از عوامل مهم در حفظ سرمایه گذاری واحدهای تولیدی است.

سلامت نیروی کارگری عامل حفظ سرمایه گذاری واحدهای تولیدی است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، حامد قادرزاده در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای نمونه استان کردستان در سنندج خطاب به کارگران، گفت: اگر با نهایت توجه کاری بهره ور را انجام دادید نهایت تثبیت کار شما نیست بلکه اشتغال پایدار و بزرگتر شدن ظرفیت اقتصادی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه تورم زمانی در جامعه ای بالا می رود که کار وجود ندارد، اظهار کرد: برای اینکه جامعه ای تورم وجود نداشته باشد باید در آن ارزش ایجاد شود که این ارزش را جامعه کارگری ایجاد می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان افزود: اگر امروز در روز کارگر از بخشی از کارگران به عنوان کارگران نمونه تجلیل می شود به این معناست که این عزیزان در عرصه خدمت تلاش بیشتری کرده اند.

قادرزاده با بیان اینکه تکریم کارگران از توجه به مسائل مالی و پرداخت حقوق و مزایا برایشان اهمیت دارد، ادامه داد: نگاه جدید دولت سیزدهم به ویژه شخص ریاست جمهور بر ایجاد کار واقعی است و مسئولان هم در راس بر این دیدگاه تاکید دارند.

وی یادآور شد: امروز باید به خانواده کارگر توجه داشته باشیم چون فرزندان ما تحت تاثیر جایگاه والدین خود هستند جایگاه کارگر ارتقا پیدا کند کار تسهیل و تسریع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان با تاکید براینکه کارگری افتخار است و این جایگاه باید بیش از پیش ارتقا و تبیین شود، بیان کرد: کارگر اثرگذار و ایجاد کننده رشد تولید و ضدتورم است.

قادرزاده توصیه ای به شرکت لاستیک بارز کردستان داشت و گفت: واحدها وقتی بزرگ می شوند شاید درک کامل از مجموعه کارگری نداشته باشند و منابع به سمت کاهش ضایعات هدایت شود بهره وری منابع اگر مورد توجه قرار گیرد تورم کاهش پیدا می کند.

وی اضافه کرد: سلامت کار نیروی کار از اهمیت زیادی برخوردار است سختی کار باید در واحدهای تولیدی مورد توجه قرار گیرد چرا که سلامت نیروی کار حفظ سرمایه های واقعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه