English

قاسم رحیمی:

اتباع خارجی غیرمجاز در استان اردبیل ساماندهی می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: اتباع خارجی غیرمجاز در استان اردبیل ساماندهی می شود.

اتباع خارجی غیرمجاز در استان اردبیل ساماندهی می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: با هدف جلوگیری از فعالیت اتباع خارجی غیرمجاز در استان نیروهای کار اتباع خارجی در اردبیل ساماندهی می‌شود و در این زمینه 12 نفر نیروی کار ایرانی جایگزین آنها شده است.

وی بیان کرد: اهمیت به خواسته‌های کارگران و ارائه خدمات به آنان به ویژه کارگران مشاغل سخت و زیان آور مورد بررسی قرار گرفته و در این زمینه با بررسی پرونده‌های موجود درصدد هستیم در ارتباط با حل مشکلات آنان اقدام کرده و در این زمینه بررسی بیش از دو هزار پرونده تحقق یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف در کم ترین زمان ممکن و افزایش 7 درصدی رسیدگی به دادخواست‌های کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف از اقداماتی است که در استان مبنای کار قرار گرفته است.

رحیمی تصریح کرد: در راستای ارتقای ایمنی پیمانکاران و کارگران در حال حاضر 13 هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی استان انجام داده ایم که این امر سبب کاهش 47 درصدی حوادث شده است و در راستای حل مشکلات آنان نیز اقدامات اساسی در حال انجام است تا این امر به همین منوال روند کاهشی داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت طرح مشاغل خانگی در استان نیز بیان کرد: صدور 4 هزار فقره مجوز مشاغل خانگی در استان تحقق یافته و در این زمینه ارائه 131 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره محقق شده و برای 805 طرح در روستاهای استان نیز تسهیلات ارائه شده است که این اقدام برای ما بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی و اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی از اهم اقداماتی است که برای فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها اجرا می شود و در این زمینه شاهد خروجی های مناسبی هستیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه