English

امام‌ جمعه موقت سنندج:

دولتمردان برای خدمت به مردم تمام توان خود را به کار گیرند

امام جمعه موقت سنندج گفت: انتظار می رود که مدیران و کارکنان ادارات مختلف تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

دولتمردان برای خدمت به مردم تمام توان خود را به کار گیرند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان ، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: نماز جمعه محفلی برای گردهمایی مؤمنان بوده و نماد اتحاد و انسجام مسلمین است.

وی افزود: حضور مسلمانان در نماز جمعه موجب تقویت همدلی و انسجام در جامعه می‌شود و برپایی میز خدمت ادارات در صحن مسجد جامع اقدامی قابل تحسین است و امیدواریم همواره این اقدام تداوم داشته باشد.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: انتظار می‌رود که مدیران و کارکنان ادارات مختلف تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند چرا که خدمت به مردم از والاترین عبادات است.

ماموستا خالدی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم اظهار داشت: رفع دغدغه‌های معیشت، مسکن و ازدواج جوانان از جمله مباحثی است که باید دولتمردان در این راستا تلاش همه جانبه داشته باشند.

امام جمعه موقت سنندج در پایان خطبه‌های این هفته بر تقویت مبانی اخلاقی و هویت بخش در خانواده‌ها و جامعه تأکید کرد و گفت: بر همه مسلمانان واجب است که برای برپایی آموزه‌های اسلامی در جامعه همت گمارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه