English

علی اصغر دریایی:

۳۶ موسسه قرآنی در کردستان فعالیت دارند/۲ میلیارد تومان اعتبار جهت کاهش آسیب های اجتماعی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: 36 موسسه قرآنی در استان کردستان فعالیت دارند که طی 2 ماه اخیر 2 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای برنامه های دینی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اختصاص داده شده است.

36 موسسه قرآنی در کردستان فعالیت دارند/2 میلیارد تومان اعتبار جهت کاهش آسیب های اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، علی اصغر دریایی در نشست خبری که به مناسبت هفته قرآن و عترت برگزار شد، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این هفته برپایی نمایشگاهی از محصولات قرآنی و آخرین دستاوردها و پژوهش های انجام شده در این حوزه است، گفت: این نمایشگاه روز چهارشنبه 28 اردیبهشت سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه 36 موسسه قرآنی در این استان فعالیت دارند، افزود: به این تعداد موسسه و 20 مسجد استان طی 2 ماه اخیر 2 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای برنامه های دینی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اختصاص داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: 3 میلیارد ریال هم برای خریداری 10 لپ تاپ اختصاص یافته که این تجهیزات به موسسات و دارالقرآن ها اهدا می شود.

دریایی ادامه داد: دیدار با فعالان و پیشکسوتان قرآنی از دیگر برنامه هایی بوده که از ابتدای سال جاری آن را انجام داده ایم و طی سال هم همچنان ادامه خواهیم داد.

وی یادآور شد: برای نخستین بار، مسابقه قرآن ویژه هنرمندان و روزنامه نگاران به همت یکی از موسسات قرآنی استان در سطح ملی برگزار می شود که تا 26 اردیبهشت فرصت ثبت نام در آن وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: از دیگر برنامه های ما برگزاری جایزه شهیده فاطمه اسدی از شهدای شاخص استان است که در آن از مادرانی که در سطح کشور کار شاخص انجام دادند، تجلیل می شود.

دریایی از برگزاری چهارمین جشنواره جلوه های نماز در کامیاران خبرداد و گف: برگزاری دوسالانه کتاب تقریب مذاهب اسلامی در تیرماه، برگزاری مسابقات حافظان قرآن و تجلیل از فعالان ملی و بین المللی قرانی در چهار منطقه استان از دیگر برنامه های قرآنی ما در سال جاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه