English

دوران طلایی پیش روی مدیریت شهری است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: نگاه بر این است که توسعه عمرانی و زیرساختی شهر از شتاب خوبی برخوردار باشد.

دوران طلایی پیش روی مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد کناری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور سی امین جلسه رسمی این شورا بیان کرد: پروژه های عمرانی طی سنوات اخیر در شهرهای بزرگ کشور جایگاه مهمی را پیدا کرده اند ولی اگر به دنبال کسب نتیجه مطلوب و موثر از قِبَل این پروژه ها و اثرگذاری حداکثری برای عموم شهروندان هستیم، باید نکات اساسی و مهمی چون توجه به مطالبات اولیه و نظر سنجی را مدنظر داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در این دوره پروژه های بی نظیری در قامت پروژه های ملی  در کلان‌شهر بندرعباس شاهد باشیم و با برنامه ریزی های دقیق، علمی و آکادمیکی از سوی شهرداری دوران طلایی مدیریت شهری با اجرای پروژه‌های برخوردار از مطالعات قوی و پیوست های زیست محیطی و اجتماعی و غیره محقق می شود.

کناری نژاد با بیان اینکه اینکه شورا با جدیت به اجرای قانون تاکید دارد جای خوشحالی دارد افزود:  در حالی که تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت نخست در بودجه سال 1401شهرداری بندرعباس را دارد و نگاه بر این است که توسعه عمرانی و زیر ساختی شهر از شتاب خوبی برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام باید در اولویت نخست سال 1401 شهرداری بندرعباس باشد عنوان کرد: این مسئله مورد تائید شورای شهر در بودجه سال آینده است و اگر پروژه ای برای سال آینده تعریف می شود باید تمامی مطالبات، مباحث تملک و خریدها در آن دیده شده شود، سپس وارد فاز عملیاتی شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه دوره ششم  مدیریت شهری وارث خدمت وضعیت موجود در قبال پیمانکاران است گفت: در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی پیمانکاران و اعلام نظر کارشناسان خبره بسته‌ای بارویکرد خروج از بحران با هدف تامین اعتبار تعریف شود و تدوین سازو کار برای تداوم پیشرفت پروژه ها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه امور جاری، حقوق پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری برای شهردار مهم است اظهارداشت: قطعا برنامه ریزی خواهند شد تا مشکلات پرسنل شرکتی و حجمی شهرداری هرچه زودتر برطرف شود.

کناری نژاد در پایان باشاره به اینکه باتوجه به آمار بالای طلاق، کودکان کار، اعتیاد و معضل مواد مخدر صنعتی که به آسانی و به وفور در دسترس نوجوانان و جوانان قرار می گیرد عنوان کرد: پیشنهاد می شود قرارگاهی اجتماعی بر اساس وظایف و مسئولیت ها و در چارچوب اختیارات دستگاه های اجرایی ذیربط تشکیل گردد تا از طریق هم افزایی و بهره گیری از آورده های دستگاه های مختلف در کنار یکدیگر بتوان به گونه ای موثرتر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی عمل نمود و در این زمینه می توان از ظرفیت نهادهای مردمی نیز بهره برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه