English

حجت الاسلام صالحی:

طلاق از مهم ترین آسیب های اجتماعی است

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: طلاق از مهم ترین آسیب های اجتماعی جامعه است.

طلاق از مهم ترین آسیب های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت الاسلام صالحی ، معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه جامعه مخاطب ما نیازمند آموزش های پیشگیرانه در خصوص آسیب های اجتماعی است افزود: یکی از این آسیب ها که دامن گیر خانواده ها شده طلاق می باشد که نیاز است برای پیشگیری از این آسیب زوجین آموزش های لازم در خصوص مسائل زناشویی را فرا گیرند.

وی افزود: طبیعتا کسانی که در مرحله پیش  از نیز هستند آموزش ها وتدابیر خاصی را لازم دارند که امیدواریم در برنامه ریزی وتصمیمات بعدی به این عزیزان توجه بیشتری شود.

 برکاتی مدیر کل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت نیز در خصوص تدابیر جدید وزارت بهداشت برای ازدواج سالم و آگاهانه گفت : در بحث آموزش های هنگام ازدواج زمان آموزش از 2 به 6 ساعت افزایش یافته است که  کلاس هایی را به شیوه جدید تدارک دیدیم تا جوانان در کنار آزمایشهای غربالگری وسلامت پیش از ازدواج  از آن بهره مند شوند.

وی افزود:  اردبیل هفدهمین استان و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 34 مین دانشگاه است که  از دو هفته آینده شیوه جدید آموزش های هنگام ازدواج را شروع خواهد کرد و امیدواریم  آمار مزدوجین بالا رفته و  ازدواج ها تحکیم  بیشتری داشته باشند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه