English

تعداد بیش از ۲۰۰ متکدی در سنندج جمع آوری شدند

مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: ابتدای امسال تاکنون 235 متکدی در سنندج جمع‌آوری و ساماندهی شده‌اند.

تعداد بیش از 200 متکدی در سنندج جمع آوری شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، صلاح‌الدین وکیلی ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان اظهار کرد: حضور و فعالیت متکدیان در معابر سطح شهر  یکی از آسیب‌های اجتماعی است که بعضاً موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و با هدف کاهش پدیده زشت تکدی گری در سطح شهر طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان بصورت مستمر از سوی شهرداری سنندج اجرا می‌شود.

مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 235 متکدی در سنندج جمع‌آوری شده است.

وکیلی با بیان اینکه جنسیت 138 نفر از متکدیان جمع‌آوری شده مرد و 97 نفر زن بوده‌اند، گفت: 129 نفر از این افراد متعهد به ترک تکدی‌گری و 19 نفر به شهرستان‌های محل سکونت خود انتقال داده شده‌اند.

وی از اسکان 6 نفر از افراد بی‌سرپناه در همین راستا خبر داد و گفت: 26 کودک متکدی نیز به خانواده‌های خود تحویل داده شده و یک نفر تحویل اورژانس اجتماعی شده است.

به گفته مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج، چهار نفر از افراد متکدی به دلیل بیماری به مراکز درمانی معرفی و بستری شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه