English

سال گذشته رخ داد؛

ساماندهی بیش از ۲۴۰ متکدی در شهر سنندج

مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از ساماندهی تعداد 243 متکدی که تعداد 161 نفر از آنها مرد و 82 نفر زن بودند، خبر داد.

ساماندهی بیش از 240 متکدی در شهر سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، صلاح الدین وکیلی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام این مطلب، اظهار کرد: یکی از آسیب‌های اجتماعی وجود متکدیان در معابر سطح شهر است که بعضاً موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.

وی گفت: با هدف کاهش پدیده زشت تکدی گری در سطح شهر طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان بصورت مستمر اجرا خواهد شد.

مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از ساماندهی 243 متکدی در سال گذشته خبر داد و گفت: 161 نفر از آنها مرد و 82 نفر زن بودند.

وکیلی عنوان کرد: سال گذشته 143 نفر از متکدیان جمع‌آوری شده متعهد به ترک تکدی گری شدند و با توجه به اینکه 8 نفر از آنها از شهرها و استان‌های همجوار آمده بودند با اخذ تعهد کتبی به شهرهای محل سکونتشان انتقال داده شدند.

مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج اضافه کرد: 68 نفر از متکدیان به دلیل نداشتن سرپناه در مجتمع اسکان داده شده و 2 نفر از آنان به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی و 3 نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی افزود: 19 کودک متکدی هم از سطح شهر در سال گذشته جمع‌آوری شد که با اخذ تعهد تحویل خانواده ه‌‌هایشان شدند.

مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج افزود: اطلاعات متکدیان جمع‌آوری شده در سامانه آسیب دیدگان اجتماعی بطور کامل ثبت خواهد شد.

وکیلی از همکاری مراجع قضایی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های حمایتی در راستای اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان تقدیر و تشکر نمود و گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری شهروندان بتوانیم در راستای کاهش پدیده زشت تکدیگری در سطح شهر گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه