English

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد:

کردستانی ها بزودی صاحب بیش از ۴۰ تکنولوژی نسل چهارم تلفن همراه میشوند

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: بزودی 41 تکنولوژی نسل چهارم تلفن همراه با سرمایه‌گذاری 123 میلیارد ریال در سطح استان نصب و راه‌اندازی میشود.

کردستانی ها بزودی صاحب بیش از 40 تکنولوژی نسل چهارم تلفن همراه میشوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با رسانه های استان با اشاره به اجرای پروژه فاز 8 توسعه همراه اول که به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مخابراتی کشور در پیشران توسعه صنعت ارتباطات محسوب می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا با تلاش و جدیت همکاران حوزه ارتباطات سیار در منطقه کردستان، 41 تکنولوژی نسل چهارم تلفن همراه با سرمایه‌گذاری 123 میلیارد ریال در سطح استان نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: توسعه فیبر برای توسعه سایت‌های نسل سوم و چهارم و بالاتر و ایجاد پهنای باند کافی داخل مراکز برای پشتیبانی از سایت‌ها، از مهم‌ترین کارهای شرکت مخابرات ایران و همسو با آن در استان برای اجرا و تحقق چشم‌انداز توسعه فاز 8 است.

 وی بیان داشت: اجرای دقیق فاز 8 همراه اول، این مجموعه را به مهم‌ترین و بزرگترین پیشران تحول دیجیتال برای مشتریان کلان و خانگی تبدیل خواهد کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه مخابرات منطقه کردستان از بدنه شرکت مخابرات ایران جدا نیست و تمامی پروژه‌ها و عملیات‌های فنی در استان، به منظور بهبود و توسعه خدمات مخابراتی در راستای تکریم مشتریان و تحقق مطالبات آنها و همچنین رسیدن به اهداف عالی شرکت مخابرات است، اضافه کرد: برحسب برنامه‌های تعیین شده برای توسعه و ارتقا زیر ساخت‌های حوزه ارتباطات سیار، 41 تکنولوژی نسل چهارم همراه اول در کمتر از 40 روز در 41 سایت شهری در شهرستان‌های بانه، بیجار، سنندج، دیواندره، کامیاران، سقز، قروه و مریوان نصب و راه‌اندازی شده است.

حکمت مزایای اجرا و توسعه فاز 8 همراه اول را تشریح کرد و یادآور شد: با این اقدام تحولی در دسترسی مشتریان به نسل‌های پیشرفته ارتباطات سیار ایجاد میشود.

وی اضافه کرد: توسعه کیفیتِ ارتباطات موبایلی در راههای مواصلاتی اصلی سطح استان، پوشش نسل‌های جدید اینترنت همراه، افزایش کیفیت خدمات همراه اول و غیره از جمله مزایای اجرای این پروژه برای مشتریان کردستانی است.

وی به برنامه‌های مخابرات منطقه کردستان تا پایان سال‌جاری در این حوزه اشاره داشت و گفت: در مرحله بعدی اجرای توسعه فاز 8، نصب و راه‌اندازی بیش از 40 تکنولوژی نسل چهارم در دست اقدام است که با انجام این کار خدمات موبایل نیز بیش از پیش در دیگر نقاط استان ارتقاء و بهبود خواهد یافت. 

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای ارتقاء و افزایش بهبود خدمات به مشتریان از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک سایت جدید در بانه و سه سایت جدید نیز در شهرستان سنندج با سرمایه‌گذاری 48 میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی و سه سایت تکنولوژی نسل چهارم دیگر نیز در سطح استان با سرمایه‌گذاری نه میلیارد ریال ارتقا داده شده است. 

وی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر دو میلیون و 162 هزار  و 74 شماره همراه اول با ضریب نفوذ 121 درصد در قالب شماره‌های اعتباری و دائمی در استان مشغول بکار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه