English

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد:

بهره مندی حدود ۱۱۰ مشترک کردستانی، از خدمات اینترنت VDSL با سرعت بالا

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به واگذاری سرویس مخابراتی تحت عنوان VDSL به مشتریان افزود : در حال حاضر حدود 110 مشترک کردستانی از این خدمت برخوردارند.

بهره مندی حدود 110 مشترک کردستانی، از خدمات اینترنت VDSL با سرعت بالا

آزاد حکمت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، با توضیح مزایا و تفاوتهای VDSLبا اینترنت پرسرعتADSLگفت: استفاده از بستر سیم‌های مسی مشترک بدون نیاز به تعویض یا سیم‌کشی مجدد، ارائه خدمات ارزش افزوده شامل خطوط تلفنSIPیا تلفن بر بستر اینترنت، ویدیو کنفرانس، IP-TV و ارائه سرویس ازکافوهای نوری نزدیک به مشترک که باعث افزایش کیفیت و سرعت سرویس می‌شود از جمله مزایای اینترنت پرسرعتVDSLهستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تفاوت اصلی بین دو سرویس اینترنتی ADSL وVDSL  را، سرعت ارائه خدمات به مشترکین دانست و افزود: در VDSLسرعت دانلود و آپلود بالاتر است و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا از برنامه هایی که پهنای باند بالایی احتیاج دارند بدون کوچکترین مشکلی استفاده نمایند .

وی با اشاره به اینکه سرویس VDSLنسل جدیدی از فناوری DSLبر روی بستر کابل‌های شبکه با پهنای باند گسترده است خاطر نشان ساخت:کارها و اقدامات زیرساختی و نصب تجهیزات سخت افزاری آن برای دایری در استان انجام شده است که این سرویس در بعضی از نقاط استان که به لحاظ امکانات فنی تجهیز شده اند قابل واگذاری است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 109 پورتVDSLبه متقاضیان واگذار شده است اظهارداشت : یک هزار و136 پورت جدید نیز ظرفیت سازی شده که آماده واگذاری به مشتریان می باشد.

حکمت افزود : سرعت دانلود بر این بستر بر اساس فاصله مشترک تا مرکز ، بین 20 تا 50 مگابایت است.

وی یادآور شد: به منظور ارائه این سرویس درکوتاه ترین زمان به متقاضیان بیشتر، طرح های عملیاتی و کارشناسی شده در سایر نقاطی که امکان واگذاری VDSLمیسر نیست با تلاش همکاران منطقه در دست اقدام است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه ،مدیریت تجاری در منطقه کردستان نسبت به بررسی نقاط دارای امکانات این سرویس اقدام و به مشترک اطلاع می دهد تصریح کرد: در صورت تمایل، مشترک می تواند جهت اقدامات وکارهای بعدی به امور مشتریان مخابرات منطقه کردستان مراجعه نماید.

وی گفت: این سرویس از جمله سرویس های ارتباطی است که از سوی مخابرات منطقه کردستان همگام با سراسرکشور، با تحویل مودم رایگان به مشتریان خانگی و تجاری ارائه می شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان درپایان ابراز داشت: تمام سعی و تلاش این مجموعه در راستای اجرای برنامه ها واهداف کلان شرکت مخابرات ایران برای ارائه خدمات به موقع و محصولات با کیفیت مخابراتی در قالب اصل مشتری مداری همچون سنوات گذشته بکار گرفته شده و برای تداوم این مهم ، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه