English

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد:

افزایش بیش از ۲ هزار IP جدید به ظرفیت های قبلی در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن اشاره به اقدامات موثر در حوزه دیتا گفت: افزایش بیش از 2 هزار IP جدید به ظرفیت های قبلی در کردستان نتیجه اقدامات همکاران مخابرات کردستان است.

افزایش بیش از 2 هزار IP جدید به ظرفیت های قبلی در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت ظهر امروز با اعلام این مطلب اظهار داشت: با اشاره به اینکه فراهم ساختن شرایط برای دسترسی تعداد بیشتری از مشترکان به سرویس اینترنت مخابرات به صورت آنلاین از اولویت‌ها و اهداف کاری ما بر اساس اصل مشتری‌مداری و ارائه خدمات مطلوب‌تر است، اظهار کرد: به همین منظور با افزایش هشت کلاس IP جدید ظرفیت اینترنت استان توسعه و افزایش داده شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن بیان این مطلب که با توسعه شبکه IP تعداد اطلاعات از نظر کیفیت و پایداری در وضعیت بهتری قرار می‌گیرد و تاخیرها، احتمال قطعی لحظه‌ای وکوتاه و در دسترس نبودن شبکه کاهش می‌یابد، افزود: با این اقدام که با تلاش همکاران حوزه شبکه دیتا صورت گرفته بیش از دو هزار IPجدید به ظرفیت قبلی اضافه شده است که امکان اتصال و ارائه سرویس اینترنت به طور همزمان فراهم می باشد.

وی از توسعه ظرفیت پهنای باند اینترنت در شهرستان مریوان خبر داد و بیان کرد: با توجه به نیاز روز افزون مشترکین سرویس‌های دیتا از جمله اینترنت، اینترانت، بسترهای اختصاصی تامین کننده ارتباطات دیتای سازمانی، ظرفیت پهنای باند در این شهرستان به میزان 2G یعنی دو برابر ظرفیت قبلی افزایش و توسعه یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه، این بستر توسعه پهنای باند نقاط روستایی شهرستان مریوان را به دنبال داشته تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ایجاد شده برای تمامی مشتریان مخابراتی شهرها و روستاهای این شهرستان فراهم شده است.

حکمت توسعه ظرفیت و پهنای باند اینترنت روستایی را از دیگر فعالیت‌های انجام شده اعلام کرد و اظهارداشت: به منظور رشد متوازن ارائه سرویس‌های مخابراتی در نقاط روستایی و اجرای برنامه‌های عدالت محور در این حوزه، روند افزایش و توسعه پهنای باند مراکز روستایی استان، همچون گذشته در دستور کار مخابرات منطقه کردستان قرار دارد که در یک ماه گذشته اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

ظرفیت دسترسی به اینترنت روستاها افزایش یافت

وی توسعه و افزایش پهنای باند در قهر آباد حومه، حاجی عبدل، سیفه تاله، شیپانجو، کاومله، سیانزار و قلیان، قلیچیان، سورین، ماراب، درویان، پشاباد، گلیان، اشکفتان را از جمله اقدامات انجام شده در نقاط روستایی دانست و گفت: ظرفیت دسترسی به اینترنت در این روستاها سه تا پنج برابر ارتقاء یافته است.

وی برنامه‌های مخابرات منطقه کردستان در راستای تحقق شعار سال و ترویج رونق اقتصادی را تشریح کرد و یادآور شد: با همراهی و تلاش همه جانبه همکاران منطقه توانسته‌ایم در چند سال اخیر در این خصوص گام‌های مثمرثمری برداریم که صرفه‌جویی در منابع و تجهیزات و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در منطقه از نمونه‌هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به تدوین برنامه‌ های کارشناسی شده در حوزه مدیریت شبکه دیتا اشاره کرد و افزود: توسعه و افزایش IP استان از جمله اقدامات مورد نظر است که سالیانه موجب صرفه جویی 2.5 میلیارد ریالی در مخابرات منطقه می‌شود.

حکمت گفت: نتایج حاصله دراین خصوص می‌تواند شرایط توسعه بیشتر برای دیگر زیرساخت‌ها را فراهم آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه