English

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد:

تحقق اهداف حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به تحقق اهداف حذف قبوض کاغدی در استان کردستان از همه مشترکین در شراسر استان تقدیر کرد.

تحقق اهداف حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اجرای طرح حذف قبض کاغذی تلفن ثابت در استان اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری و همراهی مشتریان کردستانی با پرداخت الکترونیکی قبوض تلفن ثابت شاهد موفقیت چشمگیر در این زمینه هستیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، اهمیت پرداخت های غیر حضوری را در کاهش تردد، آلایندگی محیط زیست وسرعت در پرداخت و تحقق شعار ارتباطی فراگیر را تعیین کننده دانست.

وی، ساده سازی ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان ممکن ،افزایش سرعت و شفافیت عملکرد کلیه امور مربوطه به دریافت قبوض را از مزایای مهم حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت عنوان کرد.

حکمت با اشاره به نقش مشتریان در تحقق سیاست ها و استراتژیهای شرکت مخابرات ایران و به تبع آن در کردستان اظهار داشت: مشترکین مخابراتی به عنوان سرمایه های اصلی همواره با همراهیشان در بخش های مختلف در توسعه زیرساخت های مخابراتی تاثیر گذار هستند.

وی ، با بیان اینکه کاهش لاوصولی ها در گرو تداوم  همکاری مشتریان است ابراز داشت: درآمدهای بدست آمده از این طریق در جهت توسعه زیرساخت های مخابراتی سرمایه گذاری خواهد شد که فراهم ساختن شرایط استفاده به موقع از تکنولوژی های روز  برای مشتریان از جمله نتایج مثبت آن تلقی می شود.  

وی با اعلام اینکه در سالهای گذشته تعداد 468 هزار قبض کاغذی برای مشتریان تلفن ثابت صادر می شد خاطر نشان ساخت: با اجرای این طرح ، رقم قابل توجهی صرفه جویی در مصرف کاغذ ، کمک به حفظ محیط زیست و جلوگیری از  ورود مواد شیمیایی به خانه های مردم که برای چاپ قبض بکارمی رود صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان کد دستوری #2020* ، سایت شرکت مخابرات ایران و سامانه 2000 را درگاههای الکترونیکی پرداخت قبض تلفن ثابت عنوان کرد و گفت: مشتریان حتی در زمان قطعی تلفن ثابت می توانند با شماره گیری سامانه 2000 نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند و از مزایای وصل آنی تلفن خود در کوتاه ترین زمان ممکن بهره مند شوند.

حکمت یادآورشد:  تعداد 490 هزار و442 شماره تلفن ثابت با ضریب نفوذ 8/29 درصد در استان مشغول بکار هستند.

گفتنی است؛ مخابرات منطقه کردستان در لیست استانهای پیشرو در اجرای طرح حذف قبض کاغذی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی