English

مدیر مخابرات منطقه کردستان تاکید کرد:

برگزاری جلسات ملاقات مردمی در راستای تکریم مشتریان است

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان لزوم ملاقات چهره به چهره با مشتریان اظهار داشت: برگزاری جلسات ملاقات مردمی در راستای تکریم مشتریان و مشتری مداری است.

برگزاری جلسات ملاقات مردمی در راستای تکریم مشتریان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ، آزاد حکمت با بیان این مطلب افزود:  مشتریان یکی از سرمایه های اصلی وکلان شرکت مخابرات ایران و به تبع مخابرات منطقه کردستان محسوب می شود اظهارداشت: با هدف شناسایی نقاط قوت و بهبودکیفیت خدمات به صورت مدون هفته ای دوبار امکان ملاقاتهای مردمی با مشتریان میسر است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه نیازسنجی یکی از روش های موفق برای اجرای درست و به موقع خدمات مخابراتی است خاطر نشان ساخت: این ملاقاتها به نوعی آگاهی از نیاز مشتریان ومطالباتشان را در نقاط مختلف استان یادآور می شود که تلاش مضاعف مجموعه را برای این مهم در پی خواهد داشت.

حکمت تصریح کرد: در ملاقاتهای صورت گرفته با تعداد 602 مشتری و مخاطب مخابراتی ، موضوعات مختلف در حوزه های دیتا،تلفن ثابت ، تلفن همراه ، اینترنت خانگی و... مطرح شده است که نسبت به رفع مشکلات موجود با تلاش همکاران اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ایده ها و نظرات تخصصی مشتریان راه کاری برای ارتقا وتوسعه فعالیتهای مخابرات منطقه است گفت: درخواستها و پیشنهادات منطقی آنان در شورای هفتگی مدیران مطرح می شود و در راستای عملی کردن مقدورات تصمیم گیری خواهد شد.

حکمت افزود: سایر مدیران و معاونین مخابرات منطقه کردستان آماده پاسخگویی به انتقادات، پیشنهادات و مشکلات مشتریان ومخاطبین هستند.

وی در پایان یادآور شد: مخابرات منطقه کردستان درصدد است هر هفته در روزهای دوشنبه وچهارشنبه این روند را ادامه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه