English

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

آغاز اجرای تنوع سرویس و ارتقای سرعت کاربران با "ماندگار"

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به جزئیات کمپین ماندگارافزود: این طرح در راستای تنوع سرویس ونیز ارتقای سرعت کاربران به اجرا در می آید.

آغاز اجرای تنوع سرویس و ارتقای سرعت کاربران با "ماندگار"

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان،  آزاد حکمت ضمن اعلام این مطلب که تمام تلاش شرکت مخابرات ایران و همسو با آن در منطقه کردستان، ارائه خدمات باکیفیت ومقرون مصرفه به مشتریان است اظهارداشت : بازار هدف این کمپین، ماندگاری تمام مشتریان فعلی مخابرات منطقه است که از طریق بسترهای ارتباطی خدمات باند پهن را دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه سایر مشتریان اپراتورهای ثابت و مشتریان غیرفعال می تواننداز مزایای این طرح بهره مند شوند افزود: هدف از اجرای این کمپین ، ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید است، به طوری که محصولات اینترنت ADSL مخابرات با کیفیت بیشتر ، استاندارد بهتر و جامع تر از کمپین های گذشته در اختیار عموم مصرف‌کنندگان اینترنت قرار ‌گیرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در سرویس های اقتصادی کمپین "ماندگار" در بسته اقتصادی شماره 5، 70 گیگابایت ترافیک رایگان بامدادی قابل استفاده از ساعت 2 تا 9 صبح برای مشتریان ارائه شده است.

حکمت، همچنین اضافه کرد : در سرویس های حرفه ای کمپین ماندگار از زیرساخت هایی (FTTH) ،ترافیک ها و سرعت های مختلف به کاربران عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: در طرح ماندگار، سرویس‌های مختلف با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه تا 200 مگابیت بر ثانیه در بسترهای مختلف باند پهن ثابت به مشتریان با شرایط ویژه ارائه می‌شود.

وی ابراز داشت : در مخابرات منطقه کردستان به منظور بهره گیری بیشتر و بهتر مشتریان از سرویس های جدید با قابلیت های متفاوت و مقرون به صرفه هر ساله کمپین های مختلفی اجرا می شود که موجب افزایش رضایتمندی مشتریان مخابراتی خواهد شد.

شایان ذکر است، مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کمپین می توانند به پورتال شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR مراجعه و یا با سامانه 2020 تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی