English

استاندار کردستان:

خرسندم بعنوان خدمتگزار مردم در محفل شهدا حضور دارم

استاندار کردستان اظهار داشت: از آنجا که امروز در سمت خدمتگزاری مردم افتخار حضور در محفل شهدا را پیدا نمودم بسیار مشعوف هستم.

خرسندم بعنوان خدمتگزار مردم در محفل شهدا حضور دارم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا امروز پنجشنبه در کنگره ملی 5400 شهید استان کردستان اظهار داشت: تمام شهیدان استان کردستان از مهاجر یا بومی در مسیر سازندگی و ایجاد توسعه در این استان گام بر داشته‌اند و لازم است ما نیز برنامه ها و اهداف خود را بر اساس آرمان های این بزرگان ترسیم و به آنها جامعه عمل بپوشانیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: باتأمل در آرمان شهیدان متوجه می شویم که آنان در کجا قرار دارند و ما اکنون کجا هستیم پس برای جبران این فاصله باید شبانه روز در خدمتگذاری به مردم تلاش کنیم.

وی با تقدیر و تشکر از خانواده شهیدان ایران اسلامی و استان کردستان افزود: مدیران اجرایی در ادامه راه ایثارگران برای خدمت با آبادانی و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی لحظه ای از پای نمی‌نشینند.

استاندار کردستان یادآور شد: بسیار خرسندم که به عنوان خدمتگذاری در راه شهیدان فرصت حضور در این محفل دارم و به این حضور افتخار می‌کنم.

مرادنیا تاکید کرد: ادای احترام می‌کنم به تمام خانواده‌های ایثارگران که بانی بالندگی انقلاب و نظام اسلامی هستند و تقدیر می‌کنم از همه کسامی که در برگزاری این کنگره تلاش کرده‌اند.

وی همچنین از مساعدت‌های ویژه ورزش و جوانان و تلاش‌ها سازمان برنامه و بودجه کردستان برای آماده سازی سالن 6 هزار نفری ورزشگاه 22 گولان برای برگزاری این کنگره تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه